Jump to content

Blir oppringt av ''sentralbordet'' Garanterer at båten blir solgt

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Hei..

Har fått 2 tlf fra ''sentralbordet'' som han kalte det. Han sier han kan legge båten min ut på båttorget.no og rubrikk.no? og garanterer at båten blir solgt innen 2 uker. for 599,- Om de ikke får solgt den, lar de den ligge på nettet på deres bekostning til den blir solgt... Jeg er veldig skeptisk til dette, og lurer på om noen har prøvd dette, eller har noen meninger?

Jeg har fått en lignende telefon før, men tenkte dette var svindel, og sa nei takk.. I forje uke ringte de igjen, og pøste på med informasjon.. Jeg sa jeg har vært ute for dette før, og det var bare svindel (sier det til de fleste telefonselgere) da la han bare på telefonen.. Idag tenkte jeg jeg skulle høre litt hva det var.. Men jeg tror han gjorde en liten tabbe..

Han sa det var mange som hadde ringt inn og spurt etter en slik båt som jeg hadde, og han kunne ringe de, og videresendte de til meg... Men da jeg spør om jeg ikke kan få tenke på det, og ringe han opp igjen, sier han det ikke går, for han sitter på datamaskin... Så vist det ikke går ann og ringe han, hvordan kan da folk ringe og ettersøke en slik type båt? wink.gif

Svindel?

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Du kan jo avertere på første klasse på Finn.no i månedsvis for den summen!

Ikke noe galt om båten din, men jeg tror han ikke når han hevder at folk ringer han ned og etterspør din type båt.

Det utsagnet alene ville gjort meg mer enn skeptisk!

Jeg ville satset på en salgskanal hvor jeg selv hadde kontroll på interessentene.

Uansett, lykke til!

Fikk også slike telefoner da jeg averterte en bil for en tid tilbake. De gav seg ikke og pøste på med masse informasjon... Fikk en ganske dårlig følelse. Det er jo heller ikke lov dersom man krysser av for "vil ikke kontaktes av telefonselgere"

Jeg sa at de kunne avertere bilen så mye de ville, og dersom de fikk den solgt skulle de få betalt. Jeg sa jeg jobber innen skipsmegling og det er sånn det gjøres der.... no cure, no pay. Da bare la han på

Hei

Ikke la deg friste dette er bare humbug. Jeg har prøvt det. Jeg fikk ei regning på over 3000,- tilsendt å med alle rettigheter dem hadde. Jeg hadde tydeligvis ingen lengere. Opdaget tilfeldigvis på nettet at dem hadde 90 saker hengende over se via forbrukerkontoret. Du har også angrerett å den brukte jeg å blei kvitt heile dritten.

Hvordan kan dem garantere salg å til er mye høyere pris en hva jeg tenkte

dem greier ikke noe mere en det FINN greier

MVH Leif :lipseal:

Styr unna! Det er like greit å kaste pengene ut vinduet, for nytten er den samme.

Hadde de sagt at du får pengene tilbake, hvis "salgsgarantien" ikke fungerer, så hadde det vært en ting. Men annonsering til evig tid gjennom en salgskanal som ikke fungerer? Hvilken nytte har du av det?

"Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil."
Bertrand Russel

Be han reise å ryke ,det er rein humbug og svindel.Kan jo ha annonsen din på Finn te våren til den prisen , si han kan jo se på denna tråden her .Så ser han fort hvor poppis dem er,det er jo en grunn til at folk klager å setter .NEI TAKK TIL TLF/ANNONSE SELGERE under annonsen på Finn. Så er du lur ,så hold deg langt unna dem skurkane der.

Tine iV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Han skal ringe på torsdag sa han (jeg sa jeg må tenke på det, og no har jeg tenkt) og da skal jeg spøre hva han ikke forstår med: ønsker ikke kontakt med telefonselgere wink.gif men han er vell ikke en telefonselger sier han då, han er bare en hjelper.... MY ASS! seeya.gif

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Jeg var en liten tur innom nettsiden til baattorget.no og her skriver de at de er i samarbeid med rubrikk.no nederst på nettsiden.

Tror vel at de fleste som skal kjøpe noe i dag sjekker innom finn.no før de eventuelt leter videre etter potensielle nettsider for kjøp og salg.

Bruk pengene dine på finn du så er du hvertfall sikker på at du er i gode hender ang annonsering.

Jeg har allerde bedt disse folk om å dra til helvete et par ganger allerede! Det samme gjelder forøvrig selgere som skal selge meg bedriftsabonnemnent fra tele2, telenor, netcom osv. Hittil i uka har jeg blitt terrorisert av 3-4 slike selgere selv om jeg har reservert meg! Nå er det ingen, absolutt ingen nåde fra min side lengre, og kan trygt skrive under på at de siste selgerne som har ringt meg mest sannsynlig hadde en ganske dårlig dag på jobb etter å ha pratet med meg noen minutter :boxing::boxing:

Jeg har allerde bedt disse folk om å dra til helvete et par ganger allerede! Det samme gjelder forøvrig selgere som skal selge meg bedriftsabonnemnent fra tele2, telenor, netcom osv. Hittil i uka har jeg blitt terrorisert av 3-4 slike selgere selv om jeg har reservert meg

Hvis de ringer deg vedrørende bedriftsabonnement ringer de vel da du står registrert som næring og da hjelper det lite å reservere seg mot telefonselgere....

... Men nå i disse Smartphone tider , så fins det vel muligheter for å få silt ut slikt...   Tenker da på applikasjoner som slår opp innkommende nr mot en database, og avviser anrop fra kjente "telefonterrorister" 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...