ray Startet 18.November.2010 Del på Facebook Startet 18.November.2010 Noen som vet hvem som leverer service/slite deler til cummins 6BTA 5,9 250HK på østlandet? om det finnes noen da Har ikke planer om å handle fra cummins norge, pga syke priser. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
adeneo Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 (redigert) Nja, dersom du ønsker å fysisk gå inn i en butikk på østlandet å kjøpe deler til lavere priser enn Cummins Norge så tror jeg du må lete en stund?? De største forhandlerene av deler til Cummins som jeg kommer på i farten er: PowerParts Ulmatec - Bergen Anlegg og marine service - Tananger Skal du ha billigere deler enn de du får hos forhandleren, må du nok bestille fra det store utland, og jeg er ikke sikker på at det er så mye å spare på Cummins deler, selv om det selvfølgelig er noe! Redigert 18.November.2010 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 18.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2010 Takker for svar adeneo, Dette besvarer det jeg lurte på. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
westbas 89 Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Hvilke deler er det du trenger? jeg kjøpte filter hos Mekonomen. Sitér dette innlegget Link to post
Disisel Svart 19.November.2010 Del på Facebook Svart 19.November.2010 Jeg hadde Cummins i en tidligere båt. Handlet alle deler jeg trengte med: http://www.sbmar.com/ Seaboard Marine er en seriøs forhandler du kan stole på. Husk å oppgi serienummer og CPL-nummer så er du sikret å få de riktige delene. Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 20.November.2010 Del på Facebook Svart 20.November.2010 Filtre kan du jo bruke Fleatgard sine som selges en mengde plasser, Motoren 6bta5,9 er jo også en anleggsmotor som leveres i flere variante ang hester, der kan du kontakte Entrack Norge. Dieselpumpen og fødepumpen er også standarpumper og der får du deler på dieselverksted. Så da sitter du igjen med mariniseringen som ikke er all verden. Original Impeller 1600 kr den kan du få for 550 kr med litt søken. Det er bare og lete og søke litt. :-)) Sitér dette innlegget Link to post
-stig- Svart 20.November.2010 Del på Facebook Svart 20.November.2010 hør med gutta i CTECH DIESEL ENGINEERING, har mye av det meste til cummins! 32 15 82 19 Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 21.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2010 Takker og bukker for ale tips! Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Luco Svart 22.November.2010 Del på Facebook Svart 22.November.2010 Original Impeller 1600 kr den kan du få for 550 kr med litt søken. Det er bare og lete og søke litt. :-)) 1600 for impelleren??? er dette liste pris eller er den til 550 og orginal? Ser ikke mangen dele prislister rundt om, ser ut som en må sende bestilling/forespørsmål for å få pris på deler... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.