Allan E Startet 21.November.2010 Del på Facebook Startet 21.November.2010 "Ambassadeur Revo er en ny supersnelle fullpakket med finesser utviklet til fiske når du virkelig trenger perfekt følelse og kontroll." Dette er første linje på beskrivelsen av denne serien med fiskesnelle. Er disse egnet for små slukvekter? Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 21.November.2010 Del på Facebook Svart 21.November.2010 Jeg har en Revo S som jeg er kjempefornøyd med. Kaster fint sildesluker på 7g, bruker den ikke på lettere vekter. Alt avhengig av hvor dreven man er på Multisneller, kaster de vanligvis lengre enn haspelsneller. Til lette spinnere og skjesluker foretrekker ihvertfall jeg å bruke haspel, pga at de vingler endel i kastet. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Allan E Svart 21.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2010 Jeg har prøvd å finne en anbefaling til hva slags fiske de er designet for. Vanskelig å finne. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 21.November.2010 Del på Facebook Svart 21.November.2010 (redigert) Jeg bruker den til sjøørret, smålaks, jiggfiske etter sei og lyr og pilking på isen. veldig god brems iforhold til størrelse, er vel samme str å¨brems som på ambassadeur 7000 om jeg ikke husker helt feil. Løp og kjøp :) http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=34378 Redigert 21.November.2010 av ahamm (see edit history) Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.