jonsverre Startet 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2004 Dette er mitt 100. innslag, og endelig har jeg en stripe til. Må si jeg er dyktig imponert over dere som har +1000 innslag! Har lært masse her på båtplassen, supert at dette finnes! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Dette er mitt 100. innslag, og endelig har jeg en stripe til. Må si jeg er dyktig imponert over dere som har +1000 innslag! Har lært masse her på båtplassen, supert at dette finnes! Får håpe indelig at dette systemet vidreføres i det nye software versjonen som kommer. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Ingar Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Ja, det blir akkurat som før. Ingen striper vil gå tapt. Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Får håpe indelig at dette systemet vidreføres i det nye software versjonen som kommer. Er ikke helt enig i detHvis det postes bare for å få striper -så blir det mye søppelposting... Ser at mange her inne som skriver fornuftige og vettuge innlegg ofte bare har 1 eller 2 striper... Mens andre kan ha 4 striper uten å ha tilført forumet noe særlig av interesse... mvh harBayliner Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Tror ingen poster pga stripene. Har heller ikke sett noe som tyder på noe omvendt proposjonalitet mellom antall striper og det et medlem tilfører forumet av kunnskap og miljø. Et forum må ha aktivitet for å være interessant. Derfor har vi denne ordningen. Så får hver enkelt legge tillegge det den betydning de mener den fortjener. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Tror ingen poster pga stripene. Har heller ikke sett noe som tyder på noe omvendt proposjonalitet mellom antall striper og det et medlem tilfører forumet av kunnskap og miljø. Et forum må ha aktivitet for å være interessant. Derfor har vi denne ordningen. Så får hver enkelt legge tillegge det den betydning de mener den fortjener. Bra.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
bjaas Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Så får hver enkelt legge tillegge det den betydning de mener den fortjener. Men det er vel en viss progresjon i stripene? 1 stripe = 20 innlegg 2 striper= 100 Innlegg 3 striper= ? Eller hva? Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Ingar Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Dette er forklart i FAQ'en. Sitér dette innlegget Link to post
bjaas Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 (Og jeg som påstår at jeg liker bruksanvisninger.) Bare én ting å gjøre; RTFM! (Er gjort allerede.) Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
jonsverre Svart 4.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Hvis det postes bare for å få striper -så blir det mye søppelposting... Hei HarBayliner, har ikke inntrykk av at dette har vært et problem. Selv om denne tråden ga meg den neste stripa, så skrev jeg mest dette innlegget for å takke alle dere på båtplassen for alt jeg har lært her. Striper er moro, men gidder ikke å trashe forumet her av den grunn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.