Jump to content

Jippi - endelig kom den stripa på plass!


jonsverre

Recommended Posts

Dette er mitt 100. innslag, og endelig har jeg en stripe til. Må si jeg er dyktig imponert over dere som har +1000 innslag! :smiley:

Har lært masse her på båtplassen, supert at dette finnes!

Får håpe indelig at dette systemet vidreføres i det nye software versjonen som kommer. :cool:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Får håpe indelig at dette systemet vidreføres i det nye software versjonen som kommer. :eek:

Er ikke helt enig i det

Hvis det postes bare for å få striper -så blir det mye søppelposting... :yesnod:

Ser at mange her inne som skriver fornuftige og vettuge innlegg ofte bare har 1 eller 2 striper...

Mens andre kan ha 4 striper uten å ha tilført forumet noe særlig av interesse... :nonod:

mvh

harBayliner

Link to post
Share on other sites

Tror ingen poster pga stripene.

Har heller ikke sett noe som tyder på noe omvendt proposjonalitet mellom antall striper og det et medlem tilfører forumet av kunnskap og miljø.

 

Et forum må ha aktivitet for å være interessant.

Derfor har vi denne ordningen.

 

Så får hver enkelt legge tillegge det den betydning de mener den fortjener.  :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Tror ingen poster pga stripene.

Har heller ikke sett noe som tyder på noe omvendt proposjonalitet mellom antall striper og det et medlem tilfører forumet av kunnskap og miljø.

 

Et forum må ha aktivitet for å være interessant.

Derfor har vi denne ordningen.

 

Så får hver enkelt legge tillegge det den betydning de mener den fortjener.  :nonod:

Bra.... :yesnod:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Så får hver enkelt legge tillegge det den betydning de mener den fortjener.

:yesnod:

Men det er vel en viss progresjon i stripene?

1 stripe = 20 innlegg

2 striper= 100 Innlegg

3 striper= ?

 

Eller hva?

- ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn

Link to post
Share on other sites

Hvis det postes bare for å få striper -så blir det mye søppelposting...

Hei HarBayliner, har ikke inntrykk av at dette har  vært et problem. Selv om

denne tråden ga meg den neste stripa, så skrev jeg mest dette innlegget for å takke alle dere på båtplassen for alt jeg har lært her.

Striper er moro, men gidder ikke å trashe forumet her av den grunn.

:yesnod:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...