jensemann2 Startet 22.November.2010 Del på Facebook Startet 22.November.2010 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23956816 Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 22.November.2010 Del på Facebook Svart 22.November.2010 Er litt opptatt av hva som ikke skrives noe om. Annonsen sier intet om gangtimer og motors egentlige tilstand så vidt jeg kan se, eller om det er byttet noe innvendig i motor. Dyser etc er jo ganske utvendige ting og relativt billig eller lite omfattende å bytte. Hva med sylindre og ventiler, da? Antall sylindre? Kompresjonstest? Rådelagre? Så må du jo vurdere om skroget er verd disse pengene. Motor kan være rene tombola'n. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 22.November.2010 Del på Facebook Svart 22.November.2010 Får min for halve prisen:) Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 22.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2010 og din er en Fjord 21? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 22.November.2010 Del på Facebook Svart 22.November.2010 Såg bra og forseggjort det som kommer fram av bildene. Klart det går mange tusen til kalesje feks. Men eg synest det virker som ein fornuftig pris med 80 inkl kjøleskap feks. Han skriver at prutningsmonn er tatt vekk, med kom med bud...?snål den Ang motor, så må dette være nermere eit førstevalg i den størrelse. Av andre vanlige motorer som Ford/perkins ol, så er de veldig tunge i slik båt, og Volvo med sine delepriser(og etter kvart tilgang på deler...)vil være eit konkursprosjekt i den alder. Men eg kjenner ikkje båttypen. Synest dog det såg greit ut sånn med første øyekast uten å ha satt meg inn i markedet på eldre weekender. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Fjordland Svart 22.November.2010 Del på Facebook Svart 22.November.2010 og din er en Fjord 21? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 22.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2010 men det er bensiner. ford 351w ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 23.November.2010 Del på Facebook Svart 23.November.2010 korrekt Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 23.November.2010 Del på Facebook Svart 23.November.2010 Hvis man skal sette bort resten av oppussingen + ny kalesje etc...Så blir det noen kroner. Prosjekter koster nesten alltid mere tid og penger enn antatt. BMW har også et dårlig rykte & motoren er nesten 30 år gammel. Denne motoren er også tung i en såpass liten båt. Ellers så ser oppussingingen pent ut, men hadde personlig gått for et prosjekt uten motor & satt inn en nyere liten & lett 4 syl diesel ( eller V6 bensin) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 23.November.2010 Del på Facebook Svart 23.November.2010 Hvis man skal sette bort resten av oppussingen + ny kalesje etc...Så blir det noen kroner. Prosjekter koster nesten alltid mere tid og penger enn antatt. BMW har også et dårlig rykte & motoren er nesten 30 år gammel. Denne motoren er også tung i en såpass liten båt. Ellers så ser oppussingingen pent ut, men hadde personlig gått for et prosjekt uten motor & satt inn en nyere liten & lett 4 syl diesel ( eller V6 bensin) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.