bliss X Startet 25.November.2010 Del på Facebook Startet 25.November.2010 I går dulta jeg borti toalettet da jeg holdt på med frostsikring ombord, og det ene festet til setet knakk. Har aldri vært spesielt begeistret for den "billige" plastgreia, og nå når jeg likevel må skifte det ut tenkte jeg å gå for noe mer solid. Noen som har byttet til bedre sete på Jabsco toalett? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 26.November.2010 Del på Facebook Svart 26.November.2010 Har gjort det samme selv. Festene blir ødelagt når vi seiler. Har ikke fikset det enda. Idèer mottas med takk. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Haba Svart 26.November.2010 Del på Facebook Svart 26.November.2010 Etter å brukket to plastseter, skiftet jeg til et skikkelig tre-sete. Du må fikse litt på festeordningen men det er lett. Setet finnes på Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.November.2010 Del på Facebook Svart 26.November.2010 Jeg byttet til sete og lokk av amerikansk eik for mange år siden. Jeg kjøpte det faktisk på båtmessen den gang den var på Sjølyst. Litt moro ble det på trikken hjem da jeg skulle betale. Da tredde jeg seteringen rundt halsen med lokket hengende ned over magen som et forkle. Det var en del passasjerer som lo godt da ja! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 26.November.2010 Del på Facebook Svart 26.November.2010 seteringen rundt halsen med lokket hengende ned over magen Har du funnet opp det optimale laptop tilbehøret her, Lars ? Bare en snor i lokket, rundt hode.. så har du brett til å sette laptoppen på ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.