Brumm Startet 27.November.2010 Del på Facebook Startet 27.November.2010 Vil gjerne utstyre min 32 ft motorbåt lukket med redningsflåte. Er lei av å ha med gummijolla, bruker den aldri i havn lenger, og den er bare i veien. Det hender jeg krysser skagerak mellom Østfold og Skagen, men man må ikke akkurat være langt fra land for å trenge en flåte hvis det blir brann etc. Noen som kjenner til en bra og rimelig løsning? Bør kunne pakkes i container som bør være liten, og ha plass til 4 pers. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 27.November.2010 Del på Facebook Svart 27.November.2010 Fikk et godt tilbud hos Maritim på en 6-mannsflåte nå i høst. Med stativ kom den på under 10 lapper. Monterte den på akterluka slik at den er lett å huke tak i dersom..... Liker heller ikke jolle på/etter båten. Er bare i veien. En god sikkerhet å ha en redningsflåte ombord. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hansi Svart 27.November.2010 Del på Facebook Svart 27.November.2010 (redigert) Ser ut som at Maritim kjører kampanjepriser på redningsflåter. I tillegg har Seatronic også et utvalg i diverse flåter til overkommelige priser. Redigert 27.November.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 27.November.2010 Del på Facebook Svart 27.November.2010 (redigert) Arimar har brukbar hav-flåte i container til rimelig pris. Les testen i Seilas. Kjøpte en sånn av Tomrica AS, om jeg er fornøyd eller ikke har jeg heldigvis ingen formening om :o) Redigert 27.November.2010 av nicknack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 27.November.2010 Del på Facebook Svart 27.November.2010 Ser ut som at Maritim kjører kampanjepriser på redningsflåter. Seilas anbefaler ikke den havgående flåta til Eurovinil i testen jeg referer til i forrige innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.