Fusebox Startet 30.November.2010 Del på Facebook Startet 30.November.2010 Heisann, Sitter og lurer på hva i alle dager man skal finne på for gøy på denne tiden av året. Så har jeg da en overlevningsdrakt jeg arvet ved utskiftning på et fartøy. Er det noen som blir med på et "baatplassen bad" en lørdag eller søndag ? Hadde vært kjempekult, og morsomt med litt øvelse, å treffes på en strand/knaus ved indre Oslofjord ? Kanskje ta en national badedag i baatplassens navn ? Tatt med kaffe eller kakao, møtt noen andre fra baatplassen og i det hele tatt hatt litt gøy. Hva sier dere ? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Heisann, Så har jeg da en overlevningsdrakt jeg arvet ved utskiftning på et fartøy. Er det noen som blir med på et "baatplassen bad" en lørdag eller søndag ? Hmmm... hvor mange har du plass til i den drakten? Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
TideRace Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Heisann, Sitter og lurer på hva i alle dager man skal finne på for gøy på denne tiden av året. Kjøp deg en kajakk! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 STormbull driver jo og øver for tiden. http://www.facebook.com/pages/Redningsselskapets-Sjoredningskorps-Ostfold/152223254817081?ref=ts markør for dem er sikkert morsomt Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Tja, eg for min del seiler i helgene og trivst med det, litt småkjølig er det jo, men har gode kler. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.Desember.2010 Del på Facebook Svart 1.Desember.2010 Synes idèen var fin jeg, sikkert mange som har drakter men som aldri her testet dem. Selv bader jeg med en sånn flere ganger i året og det er greit å trene litt samt å få testet at drektene er tette Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fusebox Svart 2.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Desember.2010 RSL : Dessverre bare 1 ;-) Fikk testet drakten i fjor høst, og det var ganske morsomt. Hadde vært litt gøy med en gjeng med løpende overlevningsdrakter på en strand, mellom snø og isflak, hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 2.Desember.2010 Del på Facebook Svart 2.Desember.2010 Kanskje ta en national badedag i baatplassens navn ? Jeg er med Er det noen stemning for noe slikt i Stavanger ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.