Jawik Startet 30.November.2010 Del på Facebook Startet 30.November.2010 Dette hadde vel vært noe å putte i båten > New Kind of Uranium Could Power Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
OT-flyktning Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Javel? Høres veldig tåkete ut. Mange 'hvis' og 'dersom'. Jeg satser ennå ikke mine sparepenger på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Kanskje ikke helt modent ennå, men det er vel ikke tvil om at olja kommer til å ta slutt og at kjernekraft er en av de få kjente kraftkilder vi har å ty til. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sjøtunga Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Men i artikkelen snakker de jo mest om å bruke urannitrid til å splitte hydrokarboner på en mer energieffektiv måte enn å brenne dem. Det vil jo redusere oljeforbruket, men på langt nær eliminere det. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
OT-flyktning Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 I forhold til hva de skrives er "ikke helt modent ennå" en veldig vennlig betegnelse. Hadde det vært en eller annen Future Power Inc. så hadde jeg ikke en gang giddet å lese det ferdig. At Los Alamos National Laboratory dukker opp er litt tillit-vekkende. Vi får vente og se. Noen som husker 'cold fusion' i 1988? P.S. At vi går tom for olje er jo ikke ensbetydene at det MÅ dukke opp noe nytt flott og stort! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Men i artikkelen snakker de jo mest om å bruke urannitrid til å splitte hydrokarboner på en mer energieffektiv måte enn å brenne dem. Det vil jo redusere oljeforbruket, men på langt nær eliminere det. Du la merke til side 2? Og det vil medføre like mye FORBRUK av urannitrid . Ja ja, de skal gi materialet katalysatoregenskaper. Jeg venter i spenning. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Jeg venter i spenning. Bare du ikke venter i åndeløs spenning, så... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
OT-flyktning Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Dere har sett at det finnes en del kommentarer til artikkelen? Har lest de første 2-3 og de mener også at det er bullsh... Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 30.November.2010 Del på Facebook Svart 30.November.2010 Var det Bell som i sin tid mente at likestrøm var fremtiden, og at Tezla var på villspor med vekselstrøm? Fritt etter hukommelsen, men poenget er: Den som lever, får se... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.