ray Startet 1.Desember.2010 Del på Facebook Startet 1.Desember.2010 Hei Jeg har en Raymarin radar antenne, kan denne kobles til eks en garmin radarplotter? Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
abbor Svart 1.Desember.2010 Del på Facebook Svart 1.Desember.2010 Nei, den kan bare kobles til Raymarinplottere. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 1.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2010 ok, takk for svar Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Bømlo Svart 1.Desember.2010 Del på Facebook Svart 1.Desember.2010 Den kan nok ikke kobles til alle Raymarine radarplottere heller. Legg ut mer info dersom du vil vite hva som er kompatibelt. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 1.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2010 jeg har fått med en rl70rc radar plotter, ny i eske, og en brukt radar antenne- skal skrive ned mere data når jeg kommer ned i båten igjen. Jeg er vant med å bruke garmin og tenkte att jeg kunne bruke radar delen da vetu.. men den gang ei Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.