Verrie Startet 3.Desember.2010 Del på Facebook Startet 3.Desember.2010 Jeg har noen fendere av de største typene til Maritim/Seatronic, men skal ha 2-3 stk som er bortimot dobbelte av største kulefender til maritim. Jeg vet dette har vært til diskusjon en gang før, men finner ikke dette i databasen. Var et medlem som la ut link (Mulligan???). Tips og forslag hvor dette fåes tak i? Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 3.Desember.2010 Del på Facebook Svart 3.Desember.2010 (redigert) Hei, Verrie. Rasmussen Engros på Stoa (Arendal) har som største kulefender 85 x 105. De er ikke akkurat små, og det kan jo også hende han kan ta med enda større i vinterens sommerordre. Ellers så finner du flere svar på det du spør om ved å Google på inflateable fenders Redigert 3.Desember.2010 av Regina III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 14.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2010 Takk for tips Regina. 3 nye fendere er nå kjøpt og hentet. Ikkeno småballer her takk :-) 85x105 valgte jeg, som du nevner, og håper det blir greit tilfredsstillende..... Sitér dette innlegget Link to post
Knert1 Svart 28.Desember.2010 Del på Facebook Svart 28.Desember.2010 Ta turen til Hirtshals, innerst i bukta ved fiskeri havnen, der er en skipshandler. her har de kjempe fendere til 1/3 del av prisen i Norge. Sitér dette innlegget Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Marulf Svart 28.Desember.2010 Del på Facebook Svart 28.Desember.2010 Har du prøvd Åkrehamn Trålbøteri? De har det meste av slik utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.