Jump to content

Leie seilbåt på Grand Kanaria


finnarne

Recommended Posts

Noen informerte kilder har fortalt meg jeg skal til Grand Kanaria neste jul. Selv om jeg synes det er tullete, så er har jeg tydeligvis ikke noe å si :(

 

Men for å gjøre det beste ut av det, så har jeg et ønske om å komme meg på sjøen mens vi er der. Vi var der for noen år siden også, nesten samme opplegget, men da i høstferien. Da prøvde vi å finne et sted hvor man kunne leie båt, men ga opp. For dårlig forberedt. Vi ønsket enten å leie seiljolle, eller en større båt som vi kunne seile selv. Primært så ønsker vi å seile 2 dagsturer, slik at vi kan bruke 2 dager på å kjøre øya på kryss og tvers, og 2 dager til å seile brett. SÅ får vi se hvor langt økonomien holder.

 

Er det noen som har noen tips om leie av båt for dagsturseiling ?

For en familie som kan seile ?

 

Egentlig ville jeg ha seilt ned for egen kjøl, men det blir det ikke denne gangen heller. Kanskje neste gang?

 

// faj

EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...