Gunga Din Startet 6.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2004 för dom som gillar Bohuslän ! på svensk TV2 pågår nu ett program om Stenhuggeriet i Bohuslän! (ursäkta att jag ikke hann lete rede på den gamle tråden!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 6.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2004 Takk for tips - men jeg kom dessverre for sent hjem! Men jeg sjekket på svensk TVs nettsider, og fant ut at programmet går i reprise: SVT 2 ons 6 okt kl 20.00 SVT 2 lör 9 okt kl 13.00 SVT 2 sön 10 okt kl 22.45 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2004 Hej Fenix ! programmet var lite si så der, en del intressanta bilder fra Bohus-Malmön o Krokstrand litt om stenhuggar teknikk o hur stenhuggarna levde i Bohuslän ! Stenhuggarna stod oftast längst ner på skalan, att vara fiskare var betydligt 'finare' ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 6.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2004 litt om stenhuggar teknikk o hur stenhuggarna levde i Bohuslän ! ......etter jobben så dro de til Hvaler og fant seg dame, så fant de jobb her og så ble de her, så ble det barn, barnebarn og oldebarn. Og blant oldebarna etter svensk stenhugger, det er bla. meg Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2004 NU er det Berserk Sv TV 2 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.