tr-ped Startet 6.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2004 Er det noen der ute som vet om ledige båtplasser.Min båt en nidelv 28 er 3,05m bred. Jeg står på venteliste et sted , men det virker som om det kan ta laaaang tid før jeg kan ha noe håp om fast plass. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 7.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2004 prøv å kontakt sandspollen brygge. (se under sandspollen.no) der fikk j plass. verdens beste hjemmehavn, det er bare å tøffe over bukta når du skal på tur med vennlig hilsen firefighter Sitér dette innlegget Link to post
Far Out Svart 7.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2004 Tipper du får plass på dagen på "Sjøsenteret Killingen", men det koster... Far Out :diving Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 7.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2004 gressholmen båtforening har et par plasser ledige.... Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 7.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2004 Også ser jeg ikke bort i fra at både Asker Marina og Fjordservice i Vollen har ledige plasser. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 7.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2004 Hei Hvis du er på jakt etter en leieplass, kan du prøve å kontakte: jon.guss@online.no i Leangbukta Båtforening. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
tr-ped Svart 7.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2004 Takk for svar Hvor ligger leangbukta? Sitér dette innlegget Link to post
Lin Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Leangbukta ligger i Asker. Hvis du kjører fra Oslo tar du av fra E18 på Holmen og kjører Slemmestadveien. Kan tenke meg det er ca 3-4 km fra Holmen til Leangbukta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.