haugi Startet 19.Desember.2010 Del på Facebook Startet 19.Desember.2010 Hei Lurer på å trekke om putene i cabinen, og spørsmålet blir da hva slags stoff som egner seg best? Har null peiling på stoff og håndarbeid , så alle meninger mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 19.Desember.2010 Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 alt er relativt ut av pris og smak hvis du skal ha det sydd av noen har di nok prøver og tips jeg fikk sydd opp en del ting hos ei i saltnes og der fikk vi di nødvendige råd og veiledning vi trengte er mange ting og tenke på - våte badebukser og salt??? tørt og lite slitasje etc etc Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Marulf Svart 19.Desember.2010 Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 Jeg har skinntrekk egenskaper på alle puter i salong og sitteplasser invendig i båten. Veldig godt fornøyd med dette. Pent, og enkelt å holde rent. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2010 Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 Jeg fikk trukket om alt inne i salongen for noen år siden hos Måløy Industrisøm AS, tidligere Måløy Båt og Industrisøm da de har malene til Saga27, og da ble jeg anbefalt et kunststoff som ellers normalt ble brukt i resepsjoner ol. Og det har holdt seg utrolig bla, ser ut som nytt selv etter mange år, er slitesterkt og skitt setter seg ikke så lett i slikt stoff. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kjappfot Svart 19.Desember.2010 Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 Alcantara heter stoffet du er ute etter. Er kunststoff med skinnegenskaper, tåler mye og lett å holde rent. Pass på så du ikke velger for lys farge da det fort kan bli mørke slitemerker på sømmer/kanter. Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
haugi Svart 19.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 Alcantara er skikkelig fint ja, men er ikke det steindyrt også? Fins det lignende stoffer? Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Niroxx heter det som blir brukt i båt. Har trekt opp vår båt med det og brukt denne en sesong etter det. Angrer ikke ett sekund på at vi valgte det er vell verdt de ekstra pengene, koster ca 3 ganger så mye som skai.Har 2 små unger som søler med både det ene og det andre og enda har vi fått flekker som ikke går vekk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.