Per Atle Startet 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2003 Etter maaange og laaange tørre måneder er Isabella atter på vannet, etter at jeg fikk tak i et brukt VP280 vekselhus i Norge og fikk det innsmuglet i bagasjen til en kompis som skulle på ferie. (Tollvesenet er noen ganger til å av...) Alt montert, ny seatrial igår, alt i sin skjøøøøneste orden, sola skinner, det er 40 varme, og det er en uke til karneval..... Særlig bedre blir det vel ikke ? Nix. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2003 Gratulerer! Livet er lyst for tiden! Herlig vårvær i Bergen i dag Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2003 Baat-Guru: Gratulerer! Livet er lyst for tiden! Herlig vårvær i Bergen i dag Her i Oslo også. Klarte bare ikke å dy meg når jeg så en slepebåt som holdt på å buksere fram og tilbake utenfor kontorvinduet mitt. Måtte bare ut på brygga for å snuse litt sjøluft. De la en lense tvers over havna her i forb. med byggingen av den nye operaen. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2003 Lasse: Baat-Guru: De la en lense tvers over havna her i forb. med byggingen av den nye operaen. Dæven,flyter det så mye dritt opp av det hølet der da?Kanskje bedre å bruke pengen på noe annet istedet?Eller er det all den politiske søppla som kommer flytende Nyt været Per. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2003 Per Atle: Etter maaange og laaange tørre måneder er Isabella atter på vannet Gratulerer! Det er slik som gjør livet verdt å leve. Først mange og lange ergrelser, og så - endelig opprinner dagen da verden begynner å se lys ut igjen. Og så klar til karnevalet da gitt. Ikke det at jeg misunner deg, men... Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2003 Gratulerer,det er noe man unner alle og envær. Må si jeg misunner deg varmegradene ja!!! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Februar.2003 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2003 thor: Lasse: Baat-Guru: De la en lense tvers over havna her i forb. med byggingen av den nye operaen. Dæven,flyter det så mye dritt opp av det hølet der da?Kanskje bedre å bruke pengen på noe annet istedet?Eller er det all den politiske søppla som kommer flytende Nyt været Per. Aner ikke, men det kan jo være en ide å holde den politiske søpla samlet da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.