Jump to content

Yeepee !


Per Atle

Recommended Posts

Etter maaange og laaange tørre måneder er Isabella atter på vannet, etter at jeg fikk tak i et brukt VP280 vekselhus i Norge og fikk det innsmuglet i bagasjen til en kompis som skulle på ferie. :smash: (Tollvesenet er noen ganger til å :confused: av...)

 

Alt montert, ny seatrial igår, alt i sin skjøøøøneste orden, sola skinner, det er 40 varme, og det er en uke til karneval..... Særlig bedre blir det vel ikke ? Nix.

 

BildeBilde

Link to post
Share on other sites


Baat-Guru: Gratulerer!

 

:confused:

 

Livet er lyst for tiden! Herlig vårvær i Bergen i dag  :cool:


Her i Oslo også. Klarte bare ikke å dy meg når jeg så en slepebåt som holdt på å buksere fram og tilbake utenfor kontorvinduet mitt. Måtte bare ut på brygga for å snuse litt sjøluft.

 

De la en lense tvers over havna her i forb. med byggingen av den nye operaen.

 

:smash:

Link to post
Share on other sites


Lasse: Baat-Guru:

De la en lense tvers over havna her i forb. med byggingen av den nye operaen.

 

:confused:

 


 

Dæven,flyter det så mye dritt opp av det hølet der da?Kanskje bedre å bruke pengen på noe annet  istedet?Eller er det all den politiske søppla som kommer flytende :smash:

 

 

Nyt været Per.

Link to post
Share on other sites


Per Atle: Etter maaange og laaange tørre måneder er Isabella atter på vannet
Gratulerer!  :confused: Det er slik som gjør livet verdt å leve. Først mange og lange ergrelser, og så - endelig opprinner dagen da verden begynner å se lys ut igjen. Og så klar til karnevalet da gitt. Ikke det at jeg misunner deg, men... :smash:
Link to post
Share on other sites


thor:
Lasse:
Baat-Guru:

De la en lense tvers over havna her i forb. med byggingen av den nye operaen.

 

:confused:

 


 

Dæven,flyter det så mye dritt opp av det hølet der da?Kanskje bedre å bruke pengen på noe annet  istedet?Eller er det all den politiske søppla som kommer flytende :cool:

 

 

Nyt været Per.


Aner ikke, men det kan jo være en ide å holde den politiske søpla samlet da  :smash:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...