Jump to content

Hva egner seg til dørkplater i en Buster?

Terje338

Recommended Posts

Hei,

Holder på og pusser opp ein Buster xxl 2002 mod og såg at den bakerste dørkplata var startet og råtne.

Problemet startet med at der var litt svikt i dørken under akterbenken slik at der samlet seg litt fukt på midten istaden for og renne bak til sjølensing dreneringa.

Planen var kun og fjærne plata for så og montere eit par ribber som støttet opp under dørken, men når eg fikk av platen så viste det seg at plata var startet og rotne i enkelte hjørner.

Hørte med den lokale buster leverandøren og dei skulle ha 4600kr for alle platene på båten + frakt.

Nå har eg ikkje bruk for alle platene, og leveringstida tar sikker ein månad+.

Dermed er eg på utkikk etter alternative plater.

Denne platen er 13mm, og er filmbelagt kryssfiner og har ein matt svart slisikker overflate.

Har undersøkt med lokale bygg butikker og har for så vidt funne 12 og 15mm plater, men er usikker på om den 12mm er 12mm med 1mm sklisikkert belegg, eller den er 12mm med belegg.

Den skulle ha litt bruksjær i fargen noko som eg også er litt usikker på om kor godt det skulle passe saman med resten av platene.

Eit anna alternativ er og gå for aluminiums dørk plater med sklisikkert mønster.

Eg tipper 4-5mm dørkplate vil holde.

om eg velger aluminiumsplater må eg bygge opp plata slik at den er i høgd med resten.

Eg trur nok at aluminiums plater er meir holdbart da den plata som var der holdt kun 9-10år.

Er intresert i og høre andres meininger om kva ej bør velge?

Ser ut som oljeimpignert kryssfiner, finnes med både glatt og ruglete overflate, og i forskjellige tykkelser,selges nok hos de som selger forskalingsmatriell.Selv laget vi nye dekksplater på vår selby 27 for ca 1 år siden, vi valgte en enkel løsning med 15 mm hvit kryssfiner som vi malte med flere lag oljemaling og strødde fin sand i siste strøket for å få en sklisikker overflate, fungerte utmerket det, men på sikt så blir det gjerne aluminiumsplater hos oss, men dette er jo en forholdsvis dyr affære, så, så lenge finerplatene er hele så får de duge.

Rune

Var og kikket på ein kryssfiner plate idag med wire belegg.

Plata såg grei ut, men det var meir brunskjær i den i forhold til dei orginale dekksplatene.

Ser på ein Dansk side at dei platene er svarte, men er usikker på om dei er og oppdrive i Norge.

http://www.keflico.com/Admin/Public/Download.aspx?file=Files%2FFiler%2FPDF%2F29488_produktkatalog_2008_web.pdf

Der er og noko som heiter Wisa multifloor og er av svart finish.

http://w3.upm-kymmene.com/upm/internet/wps_wisa_sweden.nsf/images/multifloor_SE.pdf/$FILE/multifloor_SE.pdf

Men er slikt og oppdrive i Norge?

Kikket litt på den gamle plata idag, og den var ganske oppbløtt i endene og spesielt der vatnet renner ut til skjølvlensinga.

At plata har ca 9 års levetid får meg til og tenke på om aluminium eller plast hadde vore betre egnet.

Plast så tenker eg på slik plast som polarcirkel båtane og laksemerder av.

Trur den plasten har betegnelse PE plast.

Problemet med dei plast platene er at dei har glatt overflate og det er fare for at desse virker glatte.

Redigert av Terje338 (see edit history)
  • 2 uker senere...

Takker så mykje for tipsa og valgte til slutt og gå for aluminiums plate.

Mykje av tida i jula har gått med til båt reparasjoner og ombygging.

Det viste seg at ein lokalt mekanisk værksted hadde liggende alu 4mm golvplater som ej skulle få kjøpe.

Dette takket eg ja til plata og startet straks med arbeidet.

Først skar eg den ut med stikksag og sirkelsag.

Desverre vart sirkelsagbladet på min fars sag noko tannlaus etter litt saging, muligens det billige hardmetall bladet ikkje var av god nok kvalitet :?

Brukte den gamle plata som mal:

Foto0230.jpg

Etter og skåre ut platen såg den slik ut, og nå manglet berre inspeksjonsluka for bensintanken.

Foto0231.jpg

Her har eg skore ut inspeksjonsluka for bensintanken, og det var litt arbeid da eg ønskte og bruke opp igjen den delen som eg skar ut til luke.

Foto0234.jpg

Så skar eg ut av ein annen plate ein ramme som eg sveiset under alu plata slik at den luka gjekk med ett resten av golvet.

Eg var så heldig og få låne aluminiums sveiseapperat og diverse verktøy for og sveise på luke rammen og nokre stive ribber på golvet.

(gøy og sveise litt alu :D )

Litt ut i sveisinga såg det slik ut:

Foto0235.jpg

Mange timer seinare fikk eg bygd opp kanten på båten der plata skulle ligge an mot og resultatet såg slik ut:

Foto0237.jpg

Nå var det berre og ha på ein ny dose med tec-7 før eg kunne legge plata på.

Etter mange nye timer med jobbing og mykje griserier med tec-7 såg resultatet slik ut:

Foto0242.jpg

Nå var golvarbeidet ferdig og ein kunne starte med og modifiksere båten videre.

Fikk plassert og festet batteri, hovudstraumbrytar og der verktøykassa står er plan om og montere autopilot pumpen.

Foto0250.jpg

Idag fikk eg skore ut ei ny 3mm aluplate som eg tenkte og ha frammafor batteriet og fikk prøvemontert plata nå i kveld og da såg resultatet slik ut:

Foto0256.jpg

Platen skal så av igjen da eg skal sette inn inspeksjonsluker slik at eg kan komme til batteriet, noko sikringer, autopilot pumpen og kanskje noko anna krimskrams som eg får lurt inn.

vurderer om eg skal montere 3stk slike luker inn i platen:

15523.jpg

• 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...