Jump to content

Møbeltapetserer i Østfold


joelle

Recommended Posts

Har nå kjøpt meg stoff til di nye puter i båten og ska til og finne noen som kan hjelpe meg her.

Jeg skall ha helt nye puter i forpiken (di gammle lukter som bare f.......)

trekke om eventuellt få nye puter salongen og. Er det noen som kjenner til noen i Østfold, som:

1. gjør ett greit arbeide

2. ikke skriver regning med gaffel

3. håller leverings tider osv.

 

Og bare for og ha det sagt, jeg har ikke tenkt og prøve meg sjøl. Skal det gjøres så skall det gjøres bra. Att skjære skumgummi er ikke den store greia siden jeg har alle di gammle kvar men att få stoffet pent.................

Link to post
Share on other sites

Hei Geir, takker for tipset. Jeg var nedom han på morra idag og han har definitivt ikke nooen dårlige priser. Det eneste er att jeg eventuellt må kjøpe skumgummi og skjære det skjøl.

På totalt 12 puter (hele forpiken og salongen ville han ha 4000.- det synes jeg ikke er ille. Nå er da neste spørsmål hvor kan jeg finne noen som skjærer skumgummi i distriktet?

Link to post
Share on other sites

Hei Geir, takker for tipset. Jeg var nedom han på morra idag og han har definitivt ikke nooen dårlige priser. Det eneste er att jeg eventuellt må kjøpe skumgummi og skjære det skjøl.

På totalt 12 puter (hele forpiken og salongen ville han ha 4000.- det synes jeg ikke er ille. Nå er da neste spørsmål hvor kan jeg finne noen som skjærer skumgummi i distriktet?

Der har du en i Gressvik, som også formskjærer. Husker ikke navnet i farten. Prøve å finne det ut.

Link to post
Share on other sites

Da har jeg fått in litt priser på dette med nye puter i båten:

Det jeg forespurte på var nye puter og trekk til forpiken.

Omtrekk av puter og rygger i salongen.

Jeg fikk som sagt pris på 4000.- for att sy trekken fra han som geir tipset om(takker for det tipset)

Jeg fikk nye puter til forpiken fra Stua i fredrikstad:1600.-

Total kost 5600.-

Jeg fikk tilbud fra Sørlie design med nye puter i forpiken og omtrekk av alle puter for den nette sum av 12 000.-

(og da håller jeg mitt eget stoff.

Fikk in tilbud på kun skumgummi fra skumplastfabrikken på 2300.- (det er ikke ett dårligt pris) har bare ikke fått svar på hvis det var inkl. MVA eller ikke.

Jeg ska gi en tilbake melding på hvordan jobben blir fra han på Greåker, men det jeg såg i butikken hos han var pent.

Men summa sumaris: det løner seg att spørre her og få tips om ulike leverandører.

Link to post
Share on other sites

og at det er som i reklamen "Det enkleste er ofte det beste"..

Jeg mener, den leveradøren du valgte, var vel i ditt nærområde ??

 

Flott, jeg trenger en ny madrass selv, kanskje velger jeg din leverandør Joelle. Spes. når du melder tilbake om du faktisk BLE fornøyd, noe det virker som du blir...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Jeg mener, den leveradøren du valgte, var vel i ditt nærområde ??

Hei Suzuki!

 

Litt nærmere deg har du jo Rønsdal A/S på Nesbru (Systua). Jeg fikk trekt opp stolene og laget nye puter til cockpiten. Resultatet ble meget bra. Men det som var best: Den største puta ble litt for smal/stram. Den ønsket de tilbake nå etter sesongen for å lage den litt bredere!! Det er kundeservice! Arbeidet ble forøvrig utført til avtalt pris og var ferdig på avtalt dag. Kan absolutt anbefale de!

 

:-) fredriksen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...