Jump to content


Det var da som bare ....


jat

Recommended Posts




jat: Det var da som bare f**n. :confused:

 

HALLO folkens, er det mulig å legge diskusjonen om båtmagasinet død snart?

:discuss

 


 

Helt enig, men som du ser, noen gir seg aldri.

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post

Har vært borte et par dager og finner baatplasen.no fylt opp med tøvete diskusjoner om Båtmagasinets nettsted. Dette må vi holde oss for gode til. En god diskusjon forutsetter en viss gad av uenighet. Men uenighet gir ikke nødvendigvis en god diskusjon.

 

La oss i stedet fortsette det gode arbeidet med å gjøre baatpassen.no til et endra bedre forum.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post

Diskusjoner er bra,men det kan da ikke være nødvendig å starte en hets mot båtmagasinet,tror vi alle er innom siden deres og ser en gang innimellom.

Vi må da være fornøyd med alt båtrelatert stoff som er å oppdrive nå i disse kalde tider.

Så denne diskusjonen burde vært lagt på is!!!

La oss feie for vår egen dør å la vær å bry oss om hva andre gjør,det må da være det beste?

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...