jat Posted February 20, 2003 Share Posted February 20, 2003 Det var da som bare f**n. HALLO folkens, er det mulig å legge diskusjonen om båtmagasinet død snart? :discuss Quote Link to post
Festina Lente IV Posted February 20, 2003 Share Posted February 20, 2003 jat: Det var da som bare f**n. HALLO folkens, er det mulig å legge diskusjonen om båtmagasinet død snart? :discuss Helt enig, men som du ser, noen gir seg aldri. Quote Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
Slagskibet Posted February 20, 2003 Share Posted February 20, 2003 Enig Pirus!De burde heller legge seg på Den Himmelske Freds Plass og lade opp til båtpussen Quote Link to post
KOB Posted February 20, 2003 Share Posted February 20, 2003 Har vært borte et par dager og finner baatplasen.no fylt opp med tøvete diskusjoner om Båtmagasinets nettsted. Dette må vi holde oss for gode til. En god diskusjon forutsetter en viss gad av uenighet. Men uenighet gir ikke nødvendigvis en god diskusjon. La oss i stedet fortsette det gode arbeidet med å gjøre baatpassen.no til et endra bedre forum. Quote Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
PanPan Posted February 20, 2003 Share Posted February 20, 2003 KOB: La oss i stedet fortsette det gode arbeidet med å gjøre baatpassen.no til et endra bedre forum. For all del, dette må bli nøyaktig som vi vil ha det! Quote Link to post
Frank v. Posted February 20, 2003 Share Posted February 20, 2003 Diskusjoner er bra,men det kan da ikke være nødvendig å starte en hets mot båtmagasinet,tror vi alle er innom siden deres og ser en gang innimellom. Vi må da være fornøyd med alt båtrelatert stoff som er å oppdrive nå i disse kalde tider. Så denne diskusjonen burde vært lagt på is!!! La oss feie for vår egen dør å la vær å bry oss om hva andre gjør,det må da være det beste? Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.