joelle Startet 8.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2004 Jeg er på jakt etter en bedrifft som driver med skumgummi i Østfold/Oslo området. Jeg skall ha skurit til en del nye puter til båten Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 ligger et firma langs "bakveien" mellom Lillestrøm og Mysen. Neddi ei dump holder de til. Husker ikke navnet, skal lete litt.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 hva med disse http://www.skumplast.no/ Skal selv høre med de. Kunne tenkt meg ny madrass i forpiggen. Trekket er bra, men skumfyllet er TYNN ( i motsetning til kapteinen.. ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Amorosa Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Jeg er på jakt etter en bedrifft som driver med skumgummi i Østfold/Oslo området. Jeg skall ha skurit til en del nye puter til båten En bedrift på Hønefoss som oppfyller dine ønsker Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 8.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 har sendt en forespørsel til dem. Blir spennende og se hva det blir i kroner og ører. Sitér dette innlegget Link to post
KEO Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Fint om du sier noe om hva prisen blir, lurer også på å bytte i forpiggen. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 8.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 det skajeg så snart jeg får in priset Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 fikk skjært til madrass i baugen ..skråskjert både fasong og vinkel..10 cm tykk og fast...1200 kr hønefoss.. Sitér dette innlegget Link to post
CAT Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Fikk tilpasset puter på Gresvik for 3-4 år siden. Har problem med å beskrive hvor det ligger her, men skal få sjekket opp adressen. Det er i industriområdet bak Gresvik marina. Det lå et firma for ombygging av minibusser ol. i samme nærområde. De hadde relativt store sager med bevegelige skjærebord. Meget hyggelig pris og anledning til å velge i forskjellige hardheter på skumgummi. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Det er vel det firmaet jeg brukte også, men som desverre beskrevet her ikke eksisterer lenger. Sitér dette innlegget Link to post
CAT Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Ja sannsynligvis, beklager jeg må ha sovet i timen eller vært uopmerksom eller som ikke har fått med meg innleggene foran Det kan være en samme årsaken som gjør at jeg ikke har sett båten din i området Kirkøy, N/S Sandøy Lauer som er et ofte besøkt område. Jeg har en FM35 som vimpelfeste. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 8.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2004 Det kan være en samme årsaken som gjør at jeg ikke har sett båten din i området Kirkøy, N/S Sandøy Lauer som er et ofte besøkt område. Jeg har en FM35 som vimpelfeste. Båten ligger i havna ved Redningsskøyta, vel å merke når jeg er inne Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 9.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2004 Da har jeg bestillt skumgummin. Det ble til att Stua (hansen & Dysvik) i Fredrikstad har dette og skjærer etter mål. Jeg valgte den hvite typen som har 30% mer styvhet. på 2 meter bredde tar di 800.- metern (det blir 400.-/m2). meget hygglige jenter som arbeider der og god service Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 9.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2004 Da har jeg bestillt skumgummin. Det ble til att Stua (hansen & Dysvik) i Fredrikstad har dette og skjærer etter mål. meget hygglige jenter som arbeider der og god service Er det Stua Senter du mener, i såfall så har vi samme erfaring og det fortjener en plass i "Forretninger jeg har bra erfaringer med" Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 9.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2004 Stemmer, det er deb jeg snakker om. Bra priser, hygglig personell, kort og gott en god leverandør Sitér dette innlegget Link to post
Seiler Svart 10.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2004 Et lite tips som har stor betydning. Jeg byttet ut madrassene i båten med det beste leverandøren hadde. Det angret jeg på, forde de var alt for harde som madrasser. Det ble en sesong med vont i ryggen. Nå er de byttet ut med vanlig skumgummi madrasser, kjøpt på et møbelhus. Måtte skjere de litt til. Sover nå meget godt. Super skumgummien jeg først hjøpte, egner seg not best til sitteputer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.