Jump to content

formskuren skumgummi Østfold/Oslo


joelle

Recommended Posts

Fikk tilpasset puter på Gresvik for 3-4 år siden. Har problem med å beskrive hvor det ligger her, men skal få sjekket opp adressen. Det er i industriområdet bak Gresvik marina. Det lå et firma for ombygging av minibusser ol. i samme nærområde. :cheers:

De hadde relativt store sager med bevegelige skjærebord.  :yesnod: Meget hyggelig pris og anledning til å velge i forskjellige hardheter på skumgummi. :flag:

Link to post
Share on other sites

Ja sannsynligvis, beklager jeg må ha sovet i timen eller vært uopmerksom eller  :drink: som ikke har fått med meg innleggene foran

Det kan være en samme årsaken som gjør at jeg ikke har sett båten din i området Kirkøy, N/S Sandøy Lauer som er et ofte besøkt område. Jeg har en FM35 som vimpelfeste. :crazy:

Link to post
Share on other sites

Da har jeg bestillt skumgummin. Det ble til att Stua (hansen & Dysvik) i Fredrikstad har dette og skjærer etter mål.

Jeg valgte den hvite typen som har 30% mer styvhet. på 2 meter bredde tar di 800.- metern (det blir 400.-/m2). meget hygglige jenter som arbeider der og god service

Link to post
Share on other sites

Da har jeg bestillt skumgummin. Det ble til att Stua (hansen & Dysvik) i Fredrikstad har dette og skjærer etter mål.

meget hygglige jenter som arbeider der og god service

Er det Stua Senter du mener, i såfall så har vi samme erfaring og det fortjener en plass i "Forretninger jeg har bra erfaringer med"

Link to post
Share on other sites

Et lite tips som har stor betydning.

 

Jeg byttet ut madrassene i båten med det beste leverandøren hadde. Det angret jeg på, forde de var alt for harde som madrasser.

Det ble en sesong med vont i ryggen. Nå er de byttet ut med vanlig skumgummi madrasser, kjøpt på et møbelhus.

 

Måtte skjere de litt til. Sover nå meget godt. Super skumgummien jeg først hjøpte, egner seg not best til sitteputer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...