Jump to content

Har markedet presset yanmar til å innføre sin LH serie igjen?

Thorlyn

Recommended Posts

Ser på Yanmar sine sider både i norge og internasjonalt at de har LH serien tilbake i sortimanget sitt igjen.. dette er jo motorer som BY serien erstattet.. de har tilogmed tatt med 205 hk(240hk) med drev her hjemme.

Har Yanmar blitt presset av markedet til og inføre disse gode motorene igjen tro?

By serien har jo etter ryktet ikke hvert feilfri..

Burde kanskje VP innføre sine KADer også for de som vil ha?

Har de funnet ut at dagens elektroninske værden kanskje ikke fungerer helt godt i kontakt med saltvann, dårlig diesel(vanninnhold) etc?

Meget interesant synes no jeg. :newyearsign:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Gjør de det, tror jeg det vil være lurt. Båtfolk er vel over snitt opptatt av sikkerhet så at det er et marked for denne serien er jeg sikker på. Vi har selv en LH-222hk og den er befriende fri for elektronikk og maler som en katt! Gammeldags er den vel heller ikke med lavt forbruk (1,8 pr nm på Baltic), lav vekt (428kg) og høy effekt.

Lysere tider!

Redigert av Odd H (see edit history)

He he det var et politisk svar så klart;)

Meget positivt av dem synes no jeg.. Jeg vet bla at Inter ikke var fornøyd med bortfallet av LH serien..

Min far har faktisk unlatt og bestille ny båt pga dette.. (gammel maskinist som har skrudd motorer i over 40 år)

Men nå åpner jo den muligheten seg igjen.

BRA :newyearcheers::newyearsign:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...