Jump to content

"Mal/ramme" for tilpassning av motorfester


Sydvesten

Recommended Posts

Heisann !

Jeg er pent nødt til å endre litt på festene i båten for å tilpasse TAMD 41 motoren til Stauden. I den forbindelse så mener at VP har laget en slags ramme som man kan bruke i båten når man jobber med dette.

 

Denne har avtrykk for motorfester og mot aksel slik at høyden blir korrekt. Er det noen som har vært borti dette eller vet hvor jeg kan finne tegning av dette slik at jeg kan få dette laget ?

 

Det vil jo lette montasjen betraktelig.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

5-56 har jeg brukt mye siden den kom på markedet!

Husker ekspeditøren på en BP stasjon snakket varmt om de fortreffelige egenskapene.

Blant annet hevdet han med oppriktige og kulerunde øyne at dette stoffet brukte han både ved tannverk og andre plager,ja så god tru hadde han på det ,at han ved ett par anledninger hadde sprøytet på"litjkaren" og det fungerte utmerket,(mann i 60 åran)nåvel kan ikke gå god for disse påstandene, men yppeerlig til sitt bruk.

Husker en gang mitt kjødelige opphav,hadde problemer med kassettspilleren,(den som befant seg i stua),fram med 5-56,og sprayet rikelig.Ble aldri noe mer musikk fra den nei,alt av gummireimer spant og en 4-spors kasset kunne vare opptil 24v timer !

 

For egen del bruker jeg den typen som er ment til maritimt bruk,6-66!

:yesnod:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...