Jump to content

Værspådommer for sommeren 2011


Puffen

Recommended Posts

Det blir nok både en del sol og regn, en del vind, noe vindstille... Litt torden og lyn må nok også påregnes...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er hva Tarotkorta til Ida Merethe Strandmoe viser.

 

"Sommeren 2011 blir intet bedre enn den forrige. Ida Merethe Strandmoe råder folk til å bestille sydentur.

 

Tarotkortene på stuebordet til Strandmoe forteller at vann og vind vil prege neste sommer. Det vil si at det kan komme til å bli faretruende lik den vi opplevde i 2010.

 

Del

Det ser ut som april, mai og juni blir fine måneder, men etter det er det bare å ta fram paraplyen, sier Ida Merethe Strandmoe."

Kopiert fra en artikkel i Sandefjords blad 30.12.2010

 

Skal vi tro på det? Nei, jeg er den evige opptimist frem til at det motsatte er bevist.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Det vil si at det kan komme til å bli faretruende lik den vi opplevde i 2010.

Makan til vås. Blir som å si at været i morgen vil bli likt været idag. Etter statistikken vil dette stemme med omlag 70% sansynlighet. :rolleyes:

 

Da blir nok Sydvestens spådommer over mer pålitelige.

Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Været får vi ikke gjort noe med. Har man lukket avdeling og slipper å sitte ute i drittværet så går livet sin gang. Eberen gjør livet i kortermet til en fryd. Det gjelder bare å innrette seg til omgivelsene. Lune viker finner vi over alt.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis det er 70% sannsynlig at det blir mye regn og vind neste sommer (2011) så synes jeg det bør virke urovekkende. :rolleyes:

 

He-he

Fra dag til dag gjentar været seg med sådær 70%. Men det er jo ikke dermed sagt at er 70% kjangs for at en får samme vær som i fjord sommer - for da er det jo plutselig 370 dager i mellom dagene.

Jeg har en dårlig karakter

- og den har gitt meg mye glede

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...