Eureka Startet 3.Januar.2011 Del på Facebook Startet 3.Januar.2011 Dette må være kjipt, ifølge annonsen var båten nyrestaurert..og så ryker dasslangen.. motløs selger? :) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=26124327 Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 sa det akkuratt til en vernn av meg dette var grusomt! stakar den selgeren som har brukt mye tid og penger på den nydelige båten den nyinstalerte (store) motoren som er satt inn Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Aj-aj... off og off.. samme mod. som vi har det der. Stakkars mann! Frostsprengt slange mon tro..? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2011 Del på Facebook Svart 4.Januar.2011 har jo akkuratt samme båt selv!!! bare 81 mod Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 4.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2011 Jeg sendte nettopp selger av båten en mail via finn.no og orienterte han om at link til annonsen er lagt ut her. Som en liten trøst fortjener han en liten ekstra publisering. Inviterte han naturligvis til å bli medlem og kanskje finne motivasjon her til å ta til på ny... Dette er jo en påminner for alle som har båt på sjøen i disse kalde dager. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 4.Januar.2011 Del på Facebook Svart 4.Januar.2011 (redigert) Jeg sendte nettopp selger av båten en mail via finn.no og orienterte han om at link til annonsen er lagt ut her. Som en liten trøst fortjener han en liten ekstra publisering. Inviterte han naturligvis til å bli medlem og kanskje finne motivasjon her til å ta til på ny... Redigert 4.Januar.2011 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Januar.2011 Del på Facebook Svart 5.Januar.2011 triste greier dette her. Potenisalet er en ny herlig prosjektråd her da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.