Dolviking Startet 4.Januar.2011 Del på Facebook Startet 4.Januar.2011 Hadde for noen år siden en fortøyningsfjær som var halveis U-formet og besto av en kjetting som var vulkanisert i gummi. Fantastisk bra fjær som holdt stand i mange år og ikke ble slakk slik som de vanlige gummifjærene. Har noen sett noe slikt i handel i dag og i tilfelle hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 Jeg løfter denne litt. Synd hvis dette utmerkede produkt er gått ut av produksjon. Er det også gått i glemmeboken? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 Disse kan skaffes, har sendt dere IM, da jeg jobber i bedriften som kan skaffe. Vet ikke hvordan det siller seg i forhold til reklame om jeg kan legge ut bedriften her? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 og ikke ble slakk slik som de vanlige gummifjærene. Vet ikke helt hvilken type du sikter til, men jeg har noen gamle Forsheda av denne typen, og den har i alle fall ikke blitt slakk. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 (redigert) Jeg har også Forsheda strekkavlastninger i båsen, og de er like myke og fine og fungerer like godt som da de var nye for over 20 år siden. Lars H. Redigert 6.Januar.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.