KSE Startet 6.Januar.2011 Del på Facebook Startet 6.Januar.2011 Er det chiptuning som er forskjell mellom Volvo Penta D3-160HK og D3-190HK? Sitér dette innlegget Link to post
hermansen Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 I følge det jeg har hørt er det en annen turbo, annen design på utsug for å håndtere varme bedre, + diverse endringer. Så det er ikke bare chiptuning. Det er gjort en del med motoren for å håndtere varme og effekt bedre. /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 6.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 OK. Det var synd. Kikket litt på en bavaria 29 med 2xD3-160. Høres vel litt knepent ut? Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 (redigert) Høres vel litt knepent ut? Nei, knepent blir det nok ikke, problemet er vel heller kombinasjonen D og 3.. Redigert 6.Januar.2011 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
adeneo Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 (redigert) Jeg ville tro at forskjellen var temmelig nøyaktig 26 hester per motor dersom den har drev, og 27-28 hester per motor med aksel? Redigert 6.Januar.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 13.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2011 Nei, knepent blir det nok ikke, problemet er vel heller kombinasjonen D og 3.. OK. Så du har gode erfaringer med 2xKAD32 i Bavaria 32? Det er 2x170HK? Toppfart rundt 30? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.