spirit185 Startet 6.Januar.2011 Del på Facebook Startet 6.Januar.2011 hallo folkens. denne går ut til folk som har alt mulig dill liggende. har noen eller vet noen hvor jeg kan få tak i øvre og nedre shimssett til en mercury inline 6? jeg kan fabrikere, men har spart meg mye bry om jeg klarer å finne noen som kan skaffe originalene. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 Hva med å kontakte en Mercury-forhandler? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 6.Januar.2011 Del på Facebook Svart 6.Januar.2011 #15-73644A1 øvre shims sett, er NLA ifra Mercury...MEN det kan være noen forhandlere som har noen liggende #15-20085A1 nedre shims sett, dette settet ER tilgjengelig ifra Mercury ... ( koster $11.61 ). Kan se over "lagret" imorgen, er mulig at jeg har noe liggende, men lover intet... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.