Jump to content

Lagringsplass til båt(er) i H.Strand/Horten.


M/S Bastard

Recommended Posts

Heisann båtvenner!

 

Jeg lurer på om det kan finnes noen lagringsplass for båter som er rimelig eller aller helst gratis.

Grunnen til at jeg etterlyser dette er at jeg nå kanksje skaffer enda en båt :crazy: i tilleg til de 2 jeg har.

Jeg får riktignok opplagsplass, men jeg kunne tenkt meg noen kvadrat jeg brukt for lagring av båt(er) over lengre tid.

 

Noen som har stor tomt eller vet om det er mulig og få leid noen kvadrat et sted?

Link to post
Share on other sites

He, he - du gir deg ikke, bastard30000 - du får flytte "over fjorden" så kan du få låne litt av tomta mi, mot at jeg får ta del i restaureringen din.....  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Nei jeg gir meg ikke så lett!

Spørs om jeg ikke skal ta en runde med kommunen! De burde jo være glad for litt miljø :yesnod: rundt dett med trebåter.

 

Flytte over fjorden er en tanke det Walter :wink: og da blir du ikke arbeidsledig med det første :smiley:

 

Vi har riktignok et kystlag på trappene i Holmestrand men det ser ut som det skjer svært lite forløbig.

Kanskje jeg skulle dratt i gang et kystlag sjøl :confused: for og få ordnet med plass til restaurering av båt.

Link to post
Share on other sites

Prøv 92 81 26 90, det er til Bjørn, en av gutta i havna på Løvøya/Falkensten, kan hende han har en plass enda. De tar 600.-  med vann og strøm på avlåst område.

Takker for tips, men det er ikke helt det jeg er ute etter desverre!

 

Det jeg kunne tenkt meg er og leie (billig) en 50-100 m2 på årsbasis!

Det blir ikke snakk om noe rot men bare for og sette båt(er) i opplag!

 

Har hørt litt rundt i dag, men det er forferdelig vanskelig og få til noe. :nonod:

Merkelig egentlig! :confused:

 

Finns det noen som hadde vært intressert i og gå sammen om noe opplegg??

 

Jeg gir fremdeles ikke opp.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...