bavariaeier Startet 14.Januar.2011 Del på Facebook Startet 14.Januar.2011 Hvor stor er messen? Bør man sette av to dager eller kommer man gjennom det meste på en dag? Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 14.Januar.2011 Del på Facebook Svart 14.Januar.2011 Siste dag søndag 16. Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 14.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2011 (redigert) Takk for svar. (Jeg vet søndag er siste dag)... Men noen som vet om man bør sette av en eller to dager? Redigert 14.Januar.2011 av bavariaeier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Januar.2011 Del på Facebook Svart 14.Januar.2011 Jeg har vært der to ganger, og kom når det åpnet. Følte at det var nok med en dag jeg ihvertfall! Det er litt roligere rett etter åpning. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 29.Januar.2011 Del på Facebook Svart 29.Januar.2011 Hvordan er denne messen i forhold til Dusseldorf-messen ? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 29.Januar.2011 Del på Facebook Svart 29.Januar.2011 Jeg var på London Boat Show og var der i to dager fra de åpnet til de lukket og syntnes det var passelig Dusseldorf-messen er mye større Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Januar.2012 Del på Facebook Svart 8.Januar.2012 For de som vil kikke litt på bilder fra båtmessa http://www.mby.com/galleries/1/boatshows Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 9.Januar.2014 Del på Facebook Svart 9.Januar.2014 (redigert) Besökte London Boat Show i går. Har varit där några gånger tidigare, senast 2010 och 2011. Den stora behållningen med denna mässan har varit den massiva närvaron från de framför allt brittiska prestige-tillverkarna av premium motorbåtar. Men marknads-situationen har givetvis satt sina spår. Deltagandet från svenska och norska varv var denna gång bortblåst, och även t ex Azimut hade dragit sig tillbaka. Kvar fanns de klassiska mastodontmontrarna med Sunseeker (9 båtar) och Princess (10 båtar). Störst på inomhusmässan denna gång var en Princess 88. Impressing lyx att bli visad runt där kan jag säga! Fairline hade 9 båtar på display upp til 78 fot tror jag att det var, men deras monter var något mindre iögonenfallande denna gång. Uppskattade att det var uppåt 50 personer i tjänst i vardera montrarna för Sunseeker, Princess och Fairline. Herrarna i mörka kostymer och tjejerna i matchande mässdress och med gemensam 'company' färg på läppstiftet... Alla med ett beundransvärt och outtröttligt vänligt smile trots att det sannolikt inte direkt ramlade in order. Princess 'broschyr' är en inbunden bok på 178 sidor i nästan A3 format. Man har numera hela mässan i den ena mastodontiska sidohallen mot tidigare det dubbla. Besökar-antalet var dock inte så dåligt, speciellt med tanke på att det var mitt i veckan, men borta var dom långa köerna för att få titta in i 'the big boats'. Det känns tyvärr alltmer ovisst om båtbranchen skall orka komma tillbaka inom rimlig tid. :pray: Redigert 9.Januar.2014 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 9.Januar.2014 Del på Facebook Svart 9.Januar.2014 Hva med seilbåter ? Utstyr ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
morgull Svart 9.Januar.2014 Del på Facebook Svart 9.Januar.2014 Var på messen der i 2009, 2011 og 2013. Har blitt mindre båter der for hvert år som har gått. Mer enn nok med en dag for å komme igjennom alt etter min mening. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
ebonita Svart 9.Januar.2014 Del på Facebook Svart 9.Januar.2014 (redigert) Careka: Inte mycket segelbåtar där nej. Om Du ser på planen ovan så är segelbåtsutställarna utmärkta med rosa färg. Det var mest lite tyska märken ss Bavaria och Hanse. Så såg jag en 28 fot trailerbar trimaran, men jag noterade inte tillverkaren. Och inte heller utrustning var något stort nummer. På den avdelningen är ju Mets i Amsterdam oslagbar! Tyvärr måste jag säga att man uppenbarligen tvingats ta in en massa ovidkommande skräputställare som utfyllnad. Redigert 9.Januar.2014 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Januar.2014 Del på Facebook Svart 10.Januar.2014 Düsseldorf er vel den messen som er best mtp bredde på båter og utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 10.Januar.2014 Del på Facebook Svart 10.Januar.2014 Kan ikke forstå at en skulle trenge mere enn en dag i London med mindre en er seriøst i kjøpemodus for en stor engelskbygd motorbåt. Var der i fjord og fikk også med reiselivsmessen og friluftsmessen som var på samme billett på en liten dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.