Kaimor Startet 20.Januar.2011 Del på Facebook Startet 20.Januar.2011 Noen som har gode tips om kjøp av håndholdt VHF; nettbutikker, pris, specs, kvalitet etc.? Hører gjerne brukererfaringer. Alle tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 21.Januar.2011 Del på Facebook Svart 21.Januar.2011 Seatronic i Moss, men sikkert hvilken som helst seriøs forhandler. Hold deg unna de aller billigste merkene - er mange ganger en grunn til at de er billige, i alle fall om det er den bærbare som er din hovedradio. Kjøp for all del en med minst 5,helst 6 watt`s utgangsefekt, og kansje gjerne en med DSC også, de kommer nå på bærbare. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Lett match Svart 21.Januar.2011 Del på Facebook Svart 21.Januar.2011 Denne er jeg veldig fornøyd med. http://seatronic.no/vhf-handholdt-vhf-c-47_201/cobra-hh475-p-1516 Den har mulighet til å spoletilbake de 20 siste sek. Cobra Exclusive Rewind-Say-Again™ Ett knapptryck tillåter användaren att spela upp de senaste 20 sekundernas VHF-trafik. og kan benyttes som "øreplugg" for telefonen. MicroBlueTM Bluetooth® . Koppla enkelt ihop mobiltelefonen med VHF-radion och uttnyttja den unika brusdämpande mikrofonen. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 21.Januar.2011 Del på Facebook Svart 21.Januar.2011 Jeg har Cobra (kjøpte det etter å ha sett hvordan barnas billige walkie-talkie overlevde det meste), men Cobra har ikke verdens beste rykte. I UK lærte jeg at grunnen til at de ofte kommer i two-pack er at i alle fall en skal virke. Min fungerer utmerket, den er også vanntett så den brukes til det jeg kjøpte den til å ha i gummijolla. Jeg har stadig vekk vært så lat at jeg står i cockpit med den og snakker med broer og sluser, shipmate'en er inne. Skal du ha noe å stole på er det vel bare ICOM som gjelder. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Fanafjord Svart 21.Januar.2011 Del på Facebook Svart 21.Januar.2011 (redigert) Jeg ville anbefalt enten Icom (Har M71 selv), eller Standard horizon som vant en av testene i Yachting Monthly nylig. Standard Horizon er teknisk sett absolutt likeverdig hvis ikke bedre en Icom. Sjekk prisene her: www.cactusnav.com (Har god erfaring fra denne engelsek nettbutikken.) Redigert 21.Januar.2011 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Kaimor Svart 21.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2011 Takk for innspill alle sammen, da har jeg noe å kikke nærmere på Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 21.Januar.2011 Del på Facebook Svart 21.Januar.2011 Hiver meg på denne: Høcom Bergen Har svært god erfaring her. Flott service og godt utstyr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.