Jump to content

Radiatorservice AS


Slagskibet

Recommended Posts

Sommeren 2001 løsnet påfyllingsstussen til Bowman varmeveksleren på min gamle BMC 36Hk.

Jeg demonterte varmeveksleren og tok denne med til Joros Diesel som var forhandler for Bowman. Der fikk jeg klar beskjed om at nei, denne var i så dårlig forfatning og så gammel at denne var det bare å skifte ut. Pris for ny kr. 7.000,-

 

Synes dette var en urimelig pris. Hele motoren var etter mitt syn ikke verdt så mye. Måtte tenke over dette. Da kom jeg til å tenke på Radiatorservice i Stavanger. Kanskje kunne de sette på en ny stuss. Tok derfor hele varmeveksleren med til Radiatorservice. Der var det også klar beskjed, om enn en helt annen.

 

Denne varmeveksleren var det intet problem å fikse. Hentet varmeveksleren noen små dager senere. Da var veksleren sandblåst, lakkert, trykktestet, påført ny stuss, nytt lokk og nye gummimansjetter med syrefaste slangeklemmer. Pris 1.200,-

 

Har fått et meget godt inntrykk av Radiatorservice her i Stavanger. Kan anbefales på det aller varmeste.

 

Radiatorservice AS

Bergsagelveien 12

4016 Stavanger  

 

Telefon 51 88 33 55

 

 

Mvh.

Espen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...