Iwrig2 Startet 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2011 Er på leting etter seilbåt til maks 450` Noen som kjenner til cenit 33? Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 Det ligger en Cenit 33 i vår havn, Jeg synes det er en veldig fin båt. Seiler bra. Har du et konkret tilbud? Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
yps Svart 22.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2011 Har Cenit 33, Meget fornøgd. Hatt båten i 7 år, kjem nok tl å behalde han lenge. Har du konkrete spørsmål? Sitér dette innlegget Link to post
Strekkfisken Svart 5.April.2012 Link til dette innlegget Svart 5.April.2012 Jeg ser det ligger en sånn ute på Finn nå, så jeg benytter anledningen til å løfte denne tråden. Er det noen som vet om disse kom med dusj ombord, eller om dette er forholdsvis enkelt å etterinstallere (drenering i toalett, eksempelvis)? Skal jeg få mine to tenåringsdøtre med på tur er dusj ombord en forutsetning... Sitér dette innlegget Link to post
yps Svart 5.April.2012 Link til dette innlegget Svart 5.April.2012 Tja.. Har ein 1986 modell Cenit 33. Det er ikkje dusj i denne, men det går sjølvsagt å lage det til om ein vil. Vi har ikkje laga til dusj,då vi er innom hamner med dusjmoglegheiter tilstrekkeleg ofte til å halde kroppen rein. Elles er Cenit ein flott båt som vi er svært god fornøgd med. Trass i at det er ein eldre båt, er ho i svært god stand. Godt og solid handverk - kvalitet. Ser ingen grunn til å bytte båt med det første:-) Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 3.September.2014 Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Hvor holdbart er teakdekket på disse båtene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.