hunneren Startet 22.Januar.2011 Del på Facebook Startet 22.Januar.2011 Hei Har som sagt et PRM 150 gir- Problemet mitt er at det "knurrer "-det kan høres ut som pumpen er revet -jeg har demontert denne ,og kan ikke finne riper i lokk -har også målt avstand mellom tenner til 0,45 mm noe jeg synes er mye for en så liten pumpe. og kan heller ikke se at det er noe slitasje på dette punktet. noen som har forslag? Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 22.Januar.2011 Del på Facebook Svart 22.Januar.2011 Hvornår knurre den? Er det i tomgang eller når du sejler? Fra PRM owners handbook: Excessive noise from gearbox at Engine idle: speed set too low Faulty adjustment Increase idling speed low speeds Torsional vibration: Torsional incompatibility of If not cured by increasing engine idling elements in driveline speed, refer to engine supplier Excessive noise throughout: Defective input coupling Input coupling worn or damaged Remove, examine and replace if operating range necessary Propeller shaft misalignment: Hull flexing or faulty installation Check the alignment of the propeller shaft coupling; if necessary rectify by adjusting the shims under the engine mounts or the engine mounts themselves Sejler hilsen Jan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.