Windy37GM Startet 23.Januar.2011 Del på Facebook Startet 23.Januar.2011 (redigert) Heisann Var i båten igår og så at deler av kalesjestativet hadde klappet sammen. Dro ut idag sammen med en kompis (takk Roar) og fikk pigget vekk is og fjernet is og strammet opp. men kalesjebøylen har fått en trøkk 17. Er det noen som vet om noen i Tønsberg området som kan rette dette opp igjen? Bøyen har mest sannsynlig skjedd over tid, det er ikke noe knekk i røret. Jeg håper dette lar seg rette slik at jeg slipper å sponse Lunde båt med prisen av nytt stativ :-) Her er bilde av stativet: Mvh Bavaria32sport Redigert 23.Januar.2011 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Roger jo Svart 23.Januar.2011 Del på Facebook Svart 23.Januar.2011 (redigert) De fleste rørleggere har det. Grenland Groups har. Redigert 23.Januar.2011 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
:båt1 Svart 23.Januar.2011 Del på Facebook Svart 23.Januar.2011 ja og det er grenland group på kaldnes i Tønsberg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.