pipp Startet 24.Januar.2011 Del på Facebook Startet 24.Januar.2011 Vet noen om det finnes brakett for å montere ekstra dynamo på Volvo KAD 44? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Batterikasser får du kjøpt på biltema. Desse fester du med stropper. Dynamofester til volvo kjenner eg ikkje til. Kanskje ein riktigere overskrift ville gitt respons, om nokon kjenner til slike ekstra braketter Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
pipp Svart 24.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Beklager feil overskrift, blir visst gammel :-( Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 25.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Hei, Det ble avertert en slik på FINN Torget/Båtutstyr for en måned eller to siden, vedkommende skulle ha kr.200 for denne. Jeg prøvde å få tak i en slik i 2 år men ga opp. Jeg lagde en selv vha 1 cm aluminiumsplate og noen standard 8 mm sekskant avstandstykker. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Her finner du delenumrene til ekstra dynamo og brakett. Om det er alt du trenger vet jeg ikke, men da skal det i det minste være mulig å bestille. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
pipp Svart 25.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Takk for link. Skal si svenskene vet hva de skal ha, ca 1000 euro, Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 en god slump mer enn det koster hos VP her i landet tilogmed det gitt.. Etter det eg såg så låg samme kit på straks over 5000 hos vp norge Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Hvis det er både dynamo og nødvendige braketter er det vel ikke ille? Jeg holder på å lage meg braketter for å montere ekstra dynamo på en Yanmar nå og det er endel jobb med tilpassing. Det blir som regel dårlig timesbetalt med disse "gjør det selv" prosjektene... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
pipp Svart 26.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2011 Det er kun brakett og stag for stramming. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 26.Januar.2011 Del på Facebook Svart 26.Januar.2011 Ojsann, da steg timelønna mi litt! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.