Peder A Søvdsnes Startet 24.Januar.2011 Del på Facebook Startet 24.Januar.2011 Hei Eg vurdere å bytte ut min 1976 mod Volvo TD60 180 hk med sternpower drev. Motor og drev er i bra stand. Noen som vet hvilke pris ein kan forvente seg ved et evt salg? Motor er sikkert kjørt 3-4 tusen timer.. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 (redigert) Jeg vil tippe..................................................................................................fint lite! Den er sikkert verdt noen båtlapper, men jeg tror du skal slite med å finne noen som ønsker å kjøpe en 35 år gammel motor med Sternpower drev <- Men det er mulig jeg tar feil, det er vel bare å legge den ut på finn.no det, det er det utroligste som blir solgt! Begynne på 10 laken eller noe sånt, det blir født en hver dag. Velkommen til Båtplassen! Redigert 24.Januar.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 10 laken er vel kanskje litt drøyt for en 35 år gammel "klump" med 4-5 tusen timer på nakken. Begynn med 7 og kanskje 5 ferdig pruta "som den står" da har du ikke lurt noen. Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 hvilken type stern power er det da? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 td60 er jo ein av de solide til Volvo vel? så den burde du få godt betalt for. Motoren kan jo brukes uten gammelt drev. Når de selger bare 10år nyere av 30/40/41 feks til over 30-40 lapper, men dette er jo bare internt i penta-ringen så burde jo din være verdt 78-80.000.- Men på åpent markedt vil nok være mulig å prøvd på over 10båtpenger. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
tkb Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Var ikke Stern Power et bra drev,med gear i båten? Kun aksel? Sitér dette innlegget Link to post
Peder A Søvdsnes Svart 25.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Motoren er i meget bra stand og drevet også er bra stand , husker ikkje hellt i farten benevnelsen på det men synns å huske det var 100 drev. Dervet er nok en del nyere enn motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.