Gullfisk Svart 26.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2018 Har samme problem som trådstarter. D4 starter, tenner, og vifte+pumpe går opp på full gass. Blåser godt og varmt, men etter drøyt 6min, stopper pumpe, og den kjører seg ned som om den er stoppet normalt. Bare å starte på nytt, og samme skjer. Har sjekket sil, og kjørt med luftslanger av. Har miniregulator. Noen som kjenner problemet? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 26.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2018 (redigert) Hadde samme problemet da var det pumpen som ikke ga nok trykk ..byttet den problemet borte I.M.S var inne i saken den gangen og fikk rett Redigert 26.Februar.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Disisel Svart 26.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2018 Gullfisk skrev 48 minutter siden: Har samme problem som trådstarter. D4 starter, tenner, og vifte+pumpe går opp på full gass. Blåser godt og varmt, men etter drøyt 6min, stopper pumpe, og den kjører seg ned som om den er stoppet normalt. Bare å starte på nytt, og samme skjer. Har sjekket sil, og kjørt med luftslanger av. Har miniregulator. Noen som kjenner problemet? Hadde samme problem. Fikk låne en hjerne fra et annet apparat. Alt normalt. Endte med å bytte hjerne Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Gullfisk skrev On 26.2.2018 at 18.33: Har samme problem som trådstarter. D4 starter, tenner, og vifte+pumpe går opp på full gass. Blåser godt og varmt, men etter drøyt 6min, stopper pumpe, og den kjører seg ned som om den er stoppet normalt. Bare å starte på nytt, og samme skjer. Har sjekket sil, og kjørt med luftslanger av. Har miniregulator. Noen som kjenner problemet? Har ikke gjort noe med dette før nå: Tok ut varmer, og målte på kombisensor først. Målte ca1000ohm på flammesensor=ok, men brudd på overoppheting sensor. Denne skal ha rundt 58-65K ohm ved 20grader. Fant brudd i det ene benet i en bøy på denne motstanden, da den var hel ellers. Loddet dette, prøvekjørt=ok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.