Jump to content

Dette er som musikk


Pelle Parafin

Recommended Posts

Det er musikk ja! I sommer når vi lå til på Singleøy i Østfold putret 2 båter som denne forbi. de lå side om side i nesten blikk stille vann på vei utover. Fikk skikkelig båtliv følelse når jeg sto å fiska med stanga da gitt! Synd jeg ikke fikk bilde av det. Btw, har ikke peil på slike båter, men hva slags motor/spec er det på båten?

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Det er musikk ja! I sommer når vi lå til på Singleøy i Østfold putret 2 båter som denne forbi. de lå side om side i nesten blikk stille vann på vei utover. Fikk skikkelig båtliv følelse når jeg sto å fiska med stanga da gitt! Synd jeg ikke fikk bilde av det. Btw, har ikke peil på slike båter, men hva slags motor/spec er det på båten?

 

Den øverste filmen er fra MS SELMA, og det er ein 40hk Wichmann type F.

 

Den nederste filmen er MK ANDHOLMEN som har en 50hk Wichmann type K. For spesifikasjoner og ALT annet som har med semidiesel å gjøre, se www.skipsforum.net http://www.stp-norway.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=7008&sid=70e15050bb9267c48161868f86769e51

 

Edit: Hundvåg 1 har samme motor som Andholmen, 50hk type K.

Redigert av Andreash (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...