Hasvik Startet 13.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2004 Hei. Den gamle Forden begynner å bli treig i kulda. (Finnmark) Er det mulig å få tak i gløding til en 180 hk 2704. Modell 1971 På forhånd takk. :smiley: Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 7904 ????????? eller skal det være 2704.... Sjekk med www.kingsdiesel.no Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
saga Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 På min Volvo har jeg en hjemmelaget gløding som jeg plukket fra en 54 hk Ford Sabb. Dette er den typen som slipper gjennom diesel som antennes i innsuget. Hvis det er denne typen du også har så anbefaler jeg deg å sjekke med "www.okonomideler.no". Der koster pluggen 147 + mva, mens original Ford Mermeid-plugg kostet 950 + mva hos Fordmarine. Det er imidlertid ulike utgaver av disse pluggene som innebærer at det er forskjell på både gjengene der dieselen skal kobles til og selve hovedgjengene på pluggen. Også konen på toppen av pluggen kan være forskjellig selv om gjengene passer. Ta mål av gjenger og kon på den du har før du eventuelt bestiller ny. Sitér dette innlegget Link to post
Hasvik Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 7904 ????????? eller skal det være 2704.... Sjekk med www.kingsdiesel.no Det er nok riktig med 2704 ja. Sitér dette innlegget Link to post
Hasvik Svart 14.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2004 7904 ????????? eller skal det være 2704.... Sjekk med www.kingsdiesel.no Venter på svar fra kingsdiesel Er det noen som vet at det er mulig med glødig på en gammel ford 6'er ? Har sett på en gammel industrimotor (Brøyt) at den hadde gassvarming av kjølesystemet til forvarming av motoren, dette fungerte veldig bra husker jeg. Er dette noe som er mulig å få tak i ? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 14.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2004 Venter på svar fra kingsdiesel Er det noen som vet at det er mulig med glødig på en gammel ford 6'er ? Har sett på en gammel industrimotor (Brøyt) at den hadde gassvarming av kjølesystemet til forvarming av motoren, dette fungerte veldig bra husker jeg. Er dette noe som er mulig å få tak i ? På min motor sitter det en slik som jeg ikke bruker, men skal denne ofres til noen som har brukt for denne må den erstattes med en blindplugg. Om denne er ok vites ikke da den aldri har vært tilkoblet og etter manualen er kun benyttet under artiske forhold.Min 2704 starter som et skudd uansett årstid.... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.