TIB Startet 26.Januar.2011 Del på Facebook Startet 26.Januar.2011 På min VP D4 210 fra 2004 har det blitt skiftet to injektorer, med tre års mellomrom. Spekulerer nå på å bytte de to siste injektorene, for å unngå flere ubehagelige episoder. Nei, ingen motorhavarier, men "nødmoduskjøring" over lange strekk. Er det noen som vet om nye injektorer er forbedret i forhold til de originale, slik at man kan regne med bedre driftssikkerhet? Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 26.Januar.2011 Del på Facebook Svart 26.Januar.2011 (redigert) Har en 2008 mod D4-225 og stilte samme spørsmål til en VP verksmester eg stoler på og fikk dette svaret: Injektorer blir, i likhet med mange andre komponenter, oppgradert hele tiden. Hvis det blir gjort en vesentlig forandring, så får artikkelen også nytt delenr. Jeg kjenner flere taxibåt sjåfører som har kjørt 4000-5000 timer uten injektor havari. Dette er motorer som har eldre injektorer en din. Så lenge du ikke har noen problemer med motoren, så er det ikke noen grunn til å skifte injektorer. Siste type rail, art. nr. 3886062, er levert på alle D4 med motornr. 2004008447 og høyere. Siste type injektorer, art. nr. 3801295, er levert på alle D4.180, D4.210, D4.225, D4.260, med motornr. 2004002080 og høyere. Samtlige D4.300 har injektorer med art. nr. 3801148 Redigert 26.Januar.2011 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.