lano2 Startet 27.Januar.2011 Del på Facebook Startet 27.Januar.2011 Er det NMEA2000 tikobling på sengene i HR'en ? Den alle de mulighetene dette åpner opp for. Man kan ha autopiloten eller radaren som kilde her, og kjøre senga opp og når man er fremme med siste waypoint. Sjekk: Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Dette må da være Bittelitens drømmebåd til langturen! Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 NMEA2000 tikobling på sengene må det naturligvis være siden seil er ekstrautstyr. På den annen side spiller ikke det så stor rolle. De fleste seilere går oftest for motor. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Bitteliten Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 (redigert) Jepp - drømmebåt dette her for de som har 25 mill til båt... Det er ikke uvanlig å ha repeatere på instrumenter i akterkabinen. Jeg har sett flere langturbåter med dette. Kjekt for frivakten å kunne ta en kikk på ståa. Med disse sengene føler man snart ikke sjøen. Må være perfekt for alle som ikke liker på sjøen og har mye penger Redigert 27.Januar.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 HR-båter tåler ikke å få laget skrog-gjennomføringer, så Magnus Rassy valgte bare en stor. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Jeg gleder meg til å prate med Magnus Rassy om 37 saken Vi kommer til å bruke en hel del tid på HR i helgen Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 kunne godt kjøpt 310 også jeg da men tror ikke jeg skal spørre hva den ligger på Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 kunne godt kjøpt 310 også jeg da... Har hørt rikter om en demobåt til salgs hos den norske agentur...kanskje er drømmen ikke langt unna...? Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
:båt1 Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 nei karnsje jeg snart må heise seil isteden for å starte motoren.... Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 nei karnsje jeg snart må heise seil isteden for å starte motoren.... Akkurat den setningen er ikke helt korrekt. Det skulle stått: "Nei, kanskje jeg snart kan velge om jeg vil heise seilene eller starte motoren... eller kanskje begge deler samtidig." Jeg gikk fra Scand Classic 25 til seilbåt. Nå har jeg ca samme marsfart som jeg hadde før, men har langt flere valgmuligheter og færre værbegrensinger. MEN, det er jo steder jeg før kunne gå med snekka, som jeg i dag enten ikke kommer over eller under. (Grunner/Bruer) Den HR-64 er ikke engang en drøm. Når jeg sikler på biler, er det hverken konigsegg eller store luksusbusser jeg ser på. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 RSL , enig ! Ikke lett å treffe Olavsundet i Ingars rike, med så stor båt. Kanskje et nytt toalett-lokk til båten er godtnok ? Da får jeg samme HR-feelingen på 43 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.