Jump to content

Ny HR64 med N2K køyer ?

lano2

Recommended Posts

Jepp - drømmebåt dette her for de som har 25 mill til båt...

Det er ikke uvanlig å ha repeatere på instrumenter i akterkabinen. Jeg har sett flere langturbåter med dette. Kjekt for frivakten å kunne ta en kikk på ståa.

Med disse sengene føler man snart ikke sjøen. Må være perfekt for alle som ikke liker på sjøen og har mye penger

Redigert av Bitteliten (see edit history)

nei karnsje jeg snart må heise seil isteden for å starte motoren....

Akkurat den setningen er ikke helt korrekt.

Det skulle stått: "Nei, kanskje jeg snart kan velge om jeg vil heise seilene eller starte motoren... eller kanskje begge deler samtidig."

Jeg gikk fra Scand Classic 25 til seilbåt. Nå har jeg ca samme marsfart som jeg hadde før, men har langt flere valgmuligheter og færre værbegrensinger.

MEN, det er jo steder jeg før kunne gå med snekka, som jeg i dag enten ikke kommer over eller under. (Grunner/Bruer)

Den HR-64 er ikke engang en drøm. Når jeg sikler på biler, er det hverken konigsegg eller store luksusbusser jeg ser på.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...