lano2 Startet 27.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2011 (redigert) Dagens bilder sponses av Redningsselskapet ! Redigert 27.Januar.2011 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Dagens bilde er sponset av Juelsminde Havn i Danmark Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Som snekkemann synes jeg du har en litt uvanlig seilføring, men det er vel noe nytt dette da, med en slags spinnaker med spiler. Dristig fargevalg.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Det er godt det bare er et bilde, og ikke virklighet ! Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Hvis ikke det er det seilbåtfolket kaller en hekkthruster? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Dette bildet er tatt under hekkthrusteren: Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 (redigert) Jeg misstenker en viss plass han har puttet temp-sensoren... Redigert 28.Januar.2011 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Jeg, jeg må nok krype til korset... Lang kabel ned i byssa, Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Å fysjameg... det er vel bare ett sted på mannskroppen som fra naturens side holdes to grader kaldere enn resten av legemet.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Honduras, ikke lokk meg ut på tynn is nå. Husk at Ingar har meg under oppsyn. Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Å fysjameg... det er vel bare ett sted på mannskroppen som fra naturens side holdes to grader kaldere enn resten av legemet.... Hos meg så er det i skoa Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Skrythals Haaby! Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Anders, dette må bevises med bilder ! ...så kan jo Honduras bevise noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Lang kabel ned i byssa[ Har du ikke toalett ombord? Nei på sørlandet er det spesielle vaner Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lano2 Svart 31.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Toalett jo, men vi sparte en skroggjennomføring, ved å sette toalettet i byssa. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 lano, si meg, er det Sjøsanden det er bilde frai innlegg 1? -artig isåfall. Født og oppvokst der, men må med skam å erkjenne at jeg ikke har vært der siden 1990. Kjenner på meg at jeg må til Mandal og sørlandet til sommeren med båten. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Toalett jo, men vi sparte en skroggjennomføring, ved å sette toalettet i byssa. Jeg håper det er spøk... Æsj.. liksom. Jeg er ikke hysterisk på renslighet, men tarmbakterier skal holdes langt unna maten. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
lano2 Svart 1.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Ja Eureka, da må du ta turen ned til Sjøsanden fortest mulig. RSL: Ja, en spøk, forøvrig min første spøk på dette forumet. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 5.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 Dagens bilde er sponset av Bodilles og Skagen Rev Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 5.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 Må få med de 2 fiskebåtene også, på Skagen Rev. Tror de trålte, siden de ikke beveget seg på radarbildet. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 5.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 5.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 Flott bilde, jeglikerdegogså ! Regner med du står bak spakene, og ikke bak kameraet ? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 5.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 5.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Jawik Svart 5.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2011 (redigert) Ja Eureka, da må du ta turen ned til Sjøsanden fortest mulig. Bilde av Sjøsanden ser ut til å renne innover mot høyre. Verste sort når en ikke klarer å fokusere lanoflaska på en horisont... Får forte meg å påpeke at motivene var fine i innlegg #1 Deretter kommer du deg med horisonten Redigert 5.Februar.2011 av Jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.