aebi Startet 27.Januar.2011 Del på Facebook Startet 27.Januar.2011 (redigert) Jeg er i ferd med å sluttføre ett selvbyggerprosjekt av en skjærgårdsjeep, og tiden er nå inne for montering av ulike komponenter. Jeg har kjøpt hydraulisk styresystem og pumpa ble forsenka i styretablå gjennom 115mm hull med ca 5cm. Jeg har fått et litt "slarkete" hull som er fiksa med stålplast og er derfor på jakt etter en plastring med innvendig diameter 110mm, bredde bør væra at par cm, og tykkelse en 4 - 5 mm. Forhandler skal ha 700 kr for orginale deler, men anbefaler Sicaflex. Jeg kunne tenke meg en noe penere overgang. Tips? Redigert 27.Januar.2011 av aebi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Se om du kan finne en plast- eller gummilist som kan bøyes rundt hullet. Mange profiler å velge blant. Kanskje her? www.oo.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.