Jump to content

Når kommer Seajets nye annonserte bunnstoff?


Lars H.

Recommended Posts

Hei.

 

I Praktisk Båtliv, nr.1 2004 har jeg sakset artikkelen under. Er det noen som har hørt noe om dette?

Kan ikke se at bladet har fulgt opp dette. Er forhåndsomtalen riktig, er det vel klart, at til våren er det

bare en ting å gjøre: Løp og kjøp! Men jeg er jo svært skeptisk jeg da, selv om den gamle varianten

av Seajet er det beste/økonomiske bunnstoffet jeg har forsøkt til min Saga 27 langsomtgående snekke.

 

Enkelte utsagn er understreket med rødt av meg.

 

Bilde

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Spennende nyhet.

 

En test til våren er vel litt sent da, kunne tenkt meg en test i vinter slik at vi har alt klart til vårpussen i april.

 

Slik som det ser ut i dag så tenkte jeg å bruke Hempel sin selvpolerende bunnstoff, må kanskje revurdere dette da..

:seeya:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Har hatt "vanlig" Seajet i to år nå, ingen koking på tidligere International. Og hittil det beste jeg har hatt mot groing og slitasje. Sist våres flekket jeg bare over med en halv boks, - og det var nok!

Trenger nok bare en halv til en boks til våren.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Har hatt "vanlig" Seajet i to år nå, ingen koking på tidligere International. Og hittil det beste jeg har hatt mot groing og slitasje. Sist våres flekket jeg bare over med en halv boks, - og det var nok!

Trenger nok bare en halv til en boks til våren.

Lars H.

Som jeg nevnte i en annen tråd, Lars, så forteller krangutta på Sætre meg at mange stoffer skuta nå om høsten. Spesiellt de som skal tildlig ut. De har gode erfaringer med dette. Hva er erfaringene i Son om dette. Sort stoff er best.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Men tilbake til mitt spørsmål, vet noen noe mer om 034 Emperor og 039 Platinum??

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Men tilbake til mitt spørsmål, vet noen noe mer om 034 Emperor og 039 Platinum??

 

Lars H.

I flg Sola Shippings Web er type 034 i alminnelig handel, mens type 039 ikke er riktig klar for levering.  For å få bekreftlser har jeg mailet Sola Shipping, post@sola-shipping.no

 

Deler svaret med dere.....

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Er det noen som har erfaringer med Seajet 039 Platinum eller Seajet 034 Emperor?

Det er kanskje lite med praktiske erfaringer siden begge produktene er helt nye. Den "gamle" SeaJet 033 (Shogun) var jo en testvinner, den har jeg brukt selv og har vært svært fornøyd. Vi får vel anta at nye 034 Emperor må være enda bedre? Den er i alle fall i salg, og den har jeg tenkt å satse på til våren. Ser ikke ut til at 039 Platinum er sluppet på det norske markedet ennå.

 

Mer info på SeaJets hjemmesider: http://www.seajetpaint.com/n_site/main.htm

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...