Lars H. Startet 13.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2004 Hei. I Praktisk Båtliv, nr.1 2004 har jeg sakset artikkelen under. Er det noen som har hørt noe om dette? Kan ikke se at bladet har fulgt opp dette. Er forhåndsomtalen riktig, er det vel klart, at til våren er det bare en ting å gjøre: Løp og kjøp! Men jeg er jo svært skeptisk jeg da, selv om den gamle varianten av Seajet er det beste/økonomiske bunnstoffet jeg har forsøkt til min Saga 27 langsomtgående snekke. Enkelte utsagn er understreket med rødt av meg. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
John_Kr Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Spennende nyhet. En test til våren er vel litt sent da, kunne tenkt meg en test i vinter slik at vi har alt klart til vårpussen i april. Slik som det ser ut i dag så tenkte jeg å bruke Hempel sin selvpolerende bunnstoff, må kanskje revurdere dette da.. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Barsk IV Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Har det ikke vært slik at tidligere Seajet typer har vært litt "sære" i hvilke andre bunnstoff de kan males over?? Kan dette males over Hempel/International/Jotun osv..?? Høres jo fristende ut å prøve da. mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Har på Seajet i år,oppå Non Stop. Iflg en jeg snakket med skulle det koke opp og flasse fælt,men jeg kan ikke se noe jeg Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Hei. Har hatt "vanlig" Seajet i to år nå, ingen koking på tidligere International. Og hittil det beste jeg har hatt mot groing og slitasje. Sist våres flekket jeg bare over med en halv boks, - og det var nok! Trenger nok bare en halv til en boks til våren. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Hei. Har hatt "vanlig" Seajet i to år nå, ingen koking på tidligere International. Og hittil det beste jeg har hatt mot groing og slitasje. Sist våres flekket jeg bare over med en halv boks, - og det var nok! Trenger nok bare en halv til en boks til våren. Lars H. Som jeg nevnte i en annen tråd, Lars, så forteller krangutta på Sætre meg at mange stoffer skuta nå om høsten. Spesiellt de som skal tildlig ut. De har gode erfaringer med dette. Hva er erfaringene i Son om dette. Sort stoff er best. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
John_Kr Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Hvor får man kjøpt Seajet? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Amorosa Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Hvor får man kjøpt Seajet? På deres hjemmeside står Forhandlere Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Kunne ikke finne noen forhandlere i Trøndelag/Trondheim. De aller fleste forhandlerne var jo i sør-norge og i Oslo området. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Amorosa Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Kunne ikke finne noen forhandlere i Trøndelag/Trondheim. De aller fleste forhandlerne var jo i sør-norge og i Oslo området. Denne er da i Trondheim 112496 TITEK AS Kobbes gt. 10, 7042 TRONDHEIM73 52 55 02 73 50 91 50post@titek.no Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Ops I følge forhandleroversikten så fant jeg ingen fra vårt området, sikkert oversett Titek. Titek ligger jo i Trondheim, skal kontakte de etter hvert. Takk skal du ha for tipset. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Amorosa Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Ops I følge forhandleroversikten så fant jeg ingen fra vårt området, sikkert oversett Titek. Titek ligger jo i Trondheim, skal kontakte de etter hvert. Takk skal du ha for tipset. Det er flere rundt i området. Når PDF filen har åpnet seg så trykk på midt Norge Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Der var feilen, måtte trykke på området under linjen til Forhandlere. Dette så jeg ikke. Takk igjen. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Lars H. Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Men tilbake til mitt spørsmål, vet noen noe mer om 034 Emperor og 039 Platinum?? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
evenR4u Svart 13.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2004 Men tilbake til mitt spørsmål, vet noen noe mer om 034 Emperor og 039 Platinum?? Lars H. I flg Sola Shippings Web er type 034 i alminnelig handel, mens type 039 ikke er riktig klar for levering. For å få bekreftlser har jeg mailet Sola Shipping, post@sola-shipping.no Deler svaret med dere..... Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
John_Kr Svart 27.Desember.2004 Del på Facebook Svart 27.Desember.2004 Er det noen som har erfaringer med Seajet 039 Platinum eller Seajet 034 Emperor? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Fantino Svart 28.Desember.2004 Del på Facebook Svart 28.Desember.2004 Men tilbake til mitt spørsmål, vet noen noe mer om 034 Emperor og 039 Platinum?? Lars H. 034 Emperor var i alle fall i salg i sommer hos Jama i Stavanger, men den hvite varianten var visstnok trukket tilbake pga. uønskede fargeendringer. Jeg endte opp med 033 ("Shogun", tror jeg). Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 28.Desember.2004 Del på Facebook Svart 28.Desember.2004 Er det noen som har erfaringer med Seajet 039 Platinum eller Seajet 034 Emperor?Det er kanskje lite med praktiske erfaringer siden begge produktene er helt nye. Den "gamle" SeaJet 033 (Shogun) var jo en testvinner, den har jeg brukt selv og har vært svært fornøyd. Vi får vel anta at nye 034 Emperor må være enda bedre? Den er i alle fall i salg, og den har jeg tenkt å satse på til våren. Ser ikke ut til at 039 Platinum er sluppet på det norske markedet ennå. Mer info på SeaJets hjemmesider: http://www.seajetpaint.com/n_site/main.htm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.