JoachimogMalene Startet 31.Januar.2011 Del på Facebook Startet 31.Januar.2011 Heisann. Kjenner en som skal selge en båt som han påstår heter Helle fiskeren. Jeg kan ikke finne noe om den på nettet, og han som skal selge er påståelig, og mener den ikke heter noe mer. Tror den er ca 21 fot, med hytte foran og selvlensende dekk. Noen som har greie på denne? Mvh Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Sjøga Svart 31.Januar.2011 Del på Facebook Svart 31.Januar.2011 kan se sånn ut https://baatplassen.no/i/topic/70161-noen-som-har-erfaring-med-pris-paa-hellefiskeren-baater/ Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 31.Januar.2011 Del på Facebook Svart 31.Januar.2011 Ved høytlesning kan høres det sånn ut også . . . http://www.batmagasinet.no/baatweb/cms.nsf/BladarkivoversiktWeb/D930CB9B2C92232EC12576190034F45F?OpenDocument Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Nils1 Svart 31.Januar.2011 Del på Facebook Svart 31.Januar.2011 Helle Fiskeren var det produsert ganske mange av på 70 og 80 tallet. Muigens også senere. Lå en slik for salg på Finn sist høst så vidt jeg husker. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 1.Februar.2011 Del på Facebook Svart 1.Februar.2011 Hadde en slik båt for noen år siden.( Helle fiskeren 21, kom også i turbåtutgave, Helle båtbyggeri i Grimstad) Veldig grei liten sjark, god svingradius og gikk lett for motor. Hytta er lav så man kan se over den, dvs veldig bra oversikt når garnbøyer etc skal plukkes opp. God dekksplass ute. Med vann i parken + en sandsekk på hver side av motoren er båten stødig(alt er relativt)og sjøegenskapene er gode. Eneste minus som jeg kommer på er at selvlensingen /dørken er for lav. Er det mye folk eller last i båten renner vannet feil vei og lukekarmene er lave slik at vannet haver i bunnen av båten. Plugget alltid selvlensingen under bruk. Savner den båten hver gang jeg knoter med ruser eller garn nærme land. Var nesten som en 14" Askeladden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.