Jump to content

Rimeligere Systemrens

Hanto

Recommended Posts

Jeg sendte en hendvendelse til dem og spurte om hva prisen er,

Her er svaret jeg fikk

Hei

og takk for henvendelsen.

Termorens og Systemrens er samme produkt.

Vi selger produserer dette og selger til rørleggere og industri samt eksport.

Maritim i Arendal selger Systemrens over hele landet og helt ned til liters flasker.

Vårt minstekvantum er 25 liters kanne.

Telefon til Maritim er : 370 00 370.

Du vil trenge to - tre liter for å få tilbake full kjøleeffekt på båten din. Mener de tar ca kr 200 pr liter.

Lykke til.

Mvh Thore Andreassen

Så de selger altså kun i 25 liter..  :sad:

Hei. Ettersom jeg har forstått er Systemrens navnet på en produsent som har flere produkter bl.a. Motorrens, til å bruke både på salt- og ferskvannskjølte motorer. Termorens er kanskje bare til vannbårne varmesystemer på sjø og land ?

• 8 years later...

Koster 169 kr literen. Jeg kjøpte fra et skipsverft i løs vekt fra 25 liters dunk (Thermorens) for 3-4 år siden og da kostet det over 200 pr liter der også. Så like greit med maritim. Men vet ikke om de sender det i posten ?

Guest Avmønstret#

Bruk sitronsyre. 1 kg pulver koster 60 kr i sverige. Bruk ca 1 kopp til 10 liter vann. Virker best når vannet er varmt

Hvilken type butikk (er) selger det i Sverige? Dagligvaren, apoteket, malerforretning?